„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 19. aprīlis
Piektdiena
Fanija, Vēsma
+3.9 °C
apmācies

No Latgales ir atkarīgs „Latvijas dzelzceļa” darbs

Latvijas dzelzceļnieki 3.augustā pulcējās VAS „Latvijas dzelzceļš” arodbiedrības atpūtas bāzē Virognā, kur sporta svētkus atklāja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis. Viņš uzsvēra, ka Latgales reģions uzņēmumam ir vislielākais un ļoti svarīgs, jo vairāk nekā divas trešdaļas „Latvijas dzelzceļa” darbinieku strādā tieši Latgalē – ap 1200 cilvēku Rēzeknē un ap 3200 Daugavpilī. „Latgales reģions ir bastions, caur kuru ienāk kravas. Visi mūsu pārvadājumi ir tranzīts, vietējo kravas pārvadājumu pa dzelzceļu nav. 65% kravu nāk no Krievijas. No Latgales ir atkarīgs viss mūsu dzelzceļa darbs,” apgalvoja U.Magonis.

Daugavpilij ļoti nozīmīga ir topošā vagonu ražotne. Tajā gan „Latvijas dzelzceļš” ir iesaistījies minimāli – 25% pieder LDz meitas uzņēmumam „RSS”. „Mēs iegājām šajā projektā, lai iedrošinātu uzņēmējus. Laiks rādīs, vai mēs tur paliksim. Mums nav principa būt mazākuma akcionāriem. Produkts jau ir radīts, to sertificē un domā par ražošanu. Ir iepirkta aparatūra, jādomā par ceha izbūvi. Ražotnē būvēs kravas vagonus Krievijai – bijušajai cara laiku sliežu sistēmai. Ražošanu, iespējams, varētu sākt nākamgad, ir plānotas ap 200 darba vietu,” stāsta LDz prezidents.

Visu rakstu lasiet avīzē.