„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 29. marts
Piektdiena
Agija, Aldonis
+11.5 °C
apmācies

Veselīgas brokastis kopā ar uzņēmējiem

Andris Ondzuls // Foto: Aleksandrs Rube

Februāra sākumā Daugavpils kafejnīcā „Ezītis miglā” notika pirmais projekta „HelloSolyanka” pasākums branča formātā, uz kuru bija uzaicināti jauni un ambiciozi uzņēmēji. Katrs uzaicinātais īsumā  pastāstīja par savu biznesu un sniedza vērtīgus padomus tiem, kurus interesē radošās uzņēmējdarbības joma. Pasākuma dalībnieki komunicēja un baudīja bagātīgas vēlās brokastis.

Par savu biznesu pastāstīja seši cilvēki – viens no sabiedriskās organizācijas „Latgales Dizaina biedrība” dibinātājiem Andris Ondzuls, tetovēšanas un permanentā meikapa meistari Artūrs un Olga Jermakovi, Nikolajs Petrovičs, kurš izveidojis velosipēdu nomas punktus, Ņikita Koroļovs – apģērbu, sporta sacīkšu formas, ekipējuma un logotipu dizaineris („Califa-Design”), blogeru – ceļotāju portāla „TravelBlog.lv” dibinātājs Aleksandrs Aļimovs.

Pasākuma rīkotājas Anna Andina, Nika Kirsanova un Jeļena Dedele

Andris Ondzuls: „Mēs nezinājām, kā un ar ko sākt, taču sapratām, ka vēlamies nodarboties ar dizainu. Rezultātā pareizs izrādījās princips - „Dari to, ko proti, un tev izdosies”. Kopš dibināšanas 2013. gadā esam strādājuši ar hokeja klubu „Rīga”, Daugavpils cietoksni, Latgales zoodārzu, Rīgas zooloģisko dārzu un daudziem citiem. Mūsu galvenais mērķis bija radīt autentiskus un atmiņā paliekošus vietējos suvenīrus. Ņemot vērā atsauksmes, mums tas ir izdevies.”

Nikolajs Petrovičs: „Protams, mūs mazliet māca bažas, veidojot savu biznesu Daugavpilī, taču, pateicoties pašvaldības grantu programmai „Impulss”, mūsu pārliecība pieauga. Sākotnējā ideja bija velosipēdu noma, kas apvienota ar labas tējas dzeršanu konkrētās vietās. Kad mēs to piedāvājām vienā no vietējām tējnīcām, viņi bez sarkasma mums teica – vadiet jūs mūsu iestādi. Tagad mēs nodarbojamies ar tējas biznesu Rīgā. Mēs sapratām, ka svarīgākais ir domubiedru komanda un augsta kvalitāte. Ja ir kvalitāte, cilvēki nāks tieši pie jums.”

Pilnu rakstu lasiet 13. februāra numurā.