„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 27. decembris
Piektdiena
Elmārs, Helmārs, Inita
+5.0 °C
apmācies

Negodprātīgi pensionāri rada zaudējumus pārvadātājiem

Daugavpils tramvaju uzņēmumam un autobusu parkam 198 pensionāru negodprātības dēļ radīti 3916 latu zaudējumi. Tramvaju uzņēmumam pašvaldībai būtu jāpiešķir papildus kompensācija 1831 lats, autobusu parkam – 2085 lati.

Komentāri

28.02.2005 17:15
Andrejs
- tas ir tramvajs, kurš brauka pa Daugavpili. <br>Tajaa sež konduktors un iekase naudiņu, visa iekaseta nauda aiziet uz tramvaju uznemumu, kuram ir jaizmaksa: algas visiem saviem darbiniekiem, nodokļus, maksu par elektroenerģiju un daudz citu izdevumu. Vai tas ir pareizi? <br>Ja skatas no viena viedokļa, tad jā, uzņemums ir uzņemums, lai pats mokas. Tam ir priekšnieks, lai viņš pats doma ka izremontet tramvajus, nomainit sliedes un tt. rezultāta sanāk => ieņemumi - izdevumi = ZAUDEJUMI tālāk seko => sliktas sliedes, vecie vagoni. <br> Bet var būt savadāk - Tramvaju uzņemums ir pašvaldības uzņemums, kurš darbojas ka BO SIA, un veic pilsētas pasutijumu. TIKAI Pilsētas valde nosaka KURSEŠANAS SARAKSTU, VAGONU SKAITU, NAUDAS IEKASEŠANAS VEIDU, PIEMEROJAMAS ATLAIDES (lai brauc cauru dienu un ved kaut visus par brīvu). Pēc piestadita saraksta (PLANA) Tramvaju uzņēmums sastada grafiku un izrēķina kopejo nobraukumu KM ieskaitot 0-braucienus (no depo uz cietoksni un vakaraa no cietokšņa uz Depo). Pēc sarēķinata nobraukuma (KM) uzņemums piestada rēķinu pilsētai = KM x maksa par 1 KM (tā varētu būt 0,58Ls par 1 vagonu, 1 kilometru - tas ir nosaciti, D-pili taa noteikti bus mazāka ~0.30Ls/km). Pēc piestadīta rēķina Pilsēta parskaita naudu uzņēmumam katru mēnesi. <br> Talāk vajag piebilst to, ka visi ieņemumi (biļetes, soda taloni, mēnešbiļetes), kurus iekase tramvajos nonāk pilsētas budžetā. Lai tramvajnieki nekļutu bezkaunīgi Pilsēta izveido kontroles sektoru, kurš kontrole uznemuma darbību (saraksta ieverošana, vagonu apsildišana ziemā, vagonu tehniskais stāvoklis, konduktoru darbu), ka arī pasažieru godīgumu (viltotas biļetes, nederīgas apliecības). <br> Sakara ar to ka darbosies tāda sistēma, tramvaju uzņēmums neskraidis pakaļ vecenitem, bet nodarbosies ar daudz jēdzigakiem jautajumiem - kontākttīkla rekonstrukcija, sliežu nomaiņu, pārmiju elektrificēšanu, vecu vagonu remontu, jaunu vagonu iegādi, vadītāju un konduktoru kvalifikācijas celšanu. <br> Bet tikai nevajag pārmest, ka kāds uz tā uzdzivosies, jo uzņemums saņems tikai tik, cik tam vajag normalai eksistēšanai! Šis nav nekāds jaunatklajums, tādas sistēmas veiksmigi darbojas daudzās pasaules pilsētās, bet mums līdz tam vēl jānodzīvo. Brauksim ar veciem RVR-6m2 tipa vagoniem, lai pēc tam būtu ko stastīt bērniem un mazbērniem! <br> Andrejs. RTU Transporta fakultātes students.
25.02.2005 09:22
R.Straume
Paldies Dievam ir atraduši 198 noziedzniekus un es varēšu mierīgi gulēt naktīs! Atraduši un likvidējuši. <br>Pensionāri ir nepamatoti vēl ir palikuši dzīvi! Jo es brīnos, kā ar tādām pensijām velkot dzīvību var vēl aizvilkt kājas līdz transportam?! Nedodiet braukšanas atlaižu kartes nevienam pensionāram vispār ! Jo kas zin, kādās ķibelēs vēl var iekulties transportnieki.Dzīve paliek aizvien dārgāka un kāds pensionārs var tai transportā izstiept kājas aiz bada-būs atkal lieli zaudējumi mirušo noziedznieku tālākai transportēšanai! Tas ir aktuāli.