„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 24. novembris
Svētdiena
Velda, Velta
-0.1 °C
daži mākoņi

Daugavpili bloķē “korķi”

Izbraukt Daugavpils ielas kļūst arvien grūtāk, īpaši ap pulksten astoņiem rītā un darba dienas beigās. Viens no iemesliem ir transporta skaita palielināšanās pilsētā, taču brīžiem šķiet, ka nevienam nerūp, ka satiksmes shēma jau sen prasa uzlabojumus, citādi transporta “korķi” Daugavpilī kļūs par ikdienišķu parādību. Nākamgad situācija kļūšot vēl smagāka, jo ūdensvada rekonstrukcijas dēļ ielas centrā visdrīzāk būs slēgtas.

Pilnu tekstu lasiet «Latgales Laiks» drukātajā vai PDF versijā.

Komentāri

08.01.2007 23:58
Vovers, ab@ab.lv
Protams, ka Daugavpils grib būt 2.lielākā Latvijas pilsēta, kā tad bez "korķiem"? Jau Eigima laikā, kad iekārtoja pilsētas centrā bezjēdzīgo un nevajadzīgo vienvirziena ielu tīklu sabiedrība protestēja, bet, kas tevi klausīs! Varbūt tomēr vajag rūpīgi paanalizēt, kurām ielām jābūt vienvirziena, kurām ne. Maksas stāvvietas ir pilnīgs absurds. Pat Rīgā sestdienās un svētdienās lielākā daļa stāvvietu ir BEZMAKSAS, bet Daugavpilī -jāaksā! Palūgsim informāciju kas un cik nopelna radot šīs nevajadzīgās neērtības nodokļu maksātājiem! Darbdienās ari stāvvietas patiesībā stāv tukšas.
04.01.2007 10:48
ingus
Manuprāt satiksmes shēma pilsētā nemaz nav pārdomāta. Pilsētas centrālās ielas ir pārblīvēts ar auto, kamēr blakusielas ir pilnīgi tukšas. Vienkārši smieklīgi, kā ar mūsu nelielo iedzīvotāju un transporta līdzekļu skaitu var rasties sastrēgumi.
17.12.2006 17:19
braucējs
Pamēģiniet, Evita, labāk izbraukt pa pilsētu pie stūres, nevis lepoties ar savām spīdošajām valodas zināšanām vietā un nevietā!
13.12.2006 12:39
Evita, eslastjunova@inbox.lv
Raksta autoram nopietni jāpiestrādā pie valodas stila (tas ir atbaidošs), kas traucē racionāli izvērtēt rakstā minētās problēmas. Kā var iedomāties pateikt "Transporta skaits palielinājies""..?!? Var palielināties transportlīdzekļu skaits, bet transports (Skaidrojošā vārdnīca - "Tautas saimniecības nozare, kas nodrošina kravas un cilvēku pārvadāšanu").......
05.12.2006 00:04
ceļavīrs
jā, aizmirsu: 18. novembra ielu derētu paplašināt līdz pilsētas robežai, turklāt mežā atļaut vismaz 70 km/h.
05.12.2006 00:00
ceļavīrs
protams, daugavpilī korķu pagaidām nav, bet tas ir tikai pagaidām. daugavpilī esmu divas reizes gadā, un varu teikt, ka nu jau nav tā, ka satiksmes nav pavisam. protams, tas nav kā šeit - stunda priekš 5 km (no e-40 1. izejas līdz schuman aplim, no tām 40 minūtes tunelī), bet ar laiku šī problēma sabiezēs. vienīgais drošais ceļš uz centru no rēzeknes puses ir pa šauro pārvadu, jo dzelzceļa pārbrauktuves var slēgt jebkurā brīdī. savukārt, ja padomā, ka uz pārvada arī var notikt avārija, tad centrs vispār var būt uz kādu laiku nesasniedzams. manuprāt, domes lēmums aizliegt stāvēšanu 18. novembra ielā ir ļoti pareizs. tā iela tā jau pietiekami šaura, turkāt nav atsevišķu joslu priekš kreisā pagrieziena, kas atkal bloķē satiksmi krustojumos. otrkārt, būtu jāpadomā par pārvada paplašināšanu ar vismaz vēl divām joslām, pa vienai katrā virzienā. treškārt, būtu jāapsver ceļa pārvada būvniecība, kas savienotu varšavas ielu ar kandavas ielu, tur, kur tagad pārbrauktuves. ceturtkārt, būtu jāpadomā par mūsdienīgu ātru un klusu tramvaju, atjaunojot un paplašinot esošos maršrutus (piemēram, izbūvējot otru sliedi 2. un 3. maršrutam), kā arī būvēt jaunus maršrutus - uz cietoksni, uz jauno forštati, rugeļiem un grīvu. tramvajam būtu jāpietur arī pie autoostas. turklāt derētu padomāt par īpašām joslām busiem. bez tam, satiksme ir jāorganizē tā, lai sabiedriskajam transportam būtu absolūta priekšrocība, piemēram, lai tramavajiem nebūtu jāstāv pie luksoforiem. un loģiski, ka tramvajiem būtu jāspēj attīstīt nedaudz lielāks ātrums par 30 km/h. visbeidzot, pamazām jau rodas vajadzība pēc jauna tilta pāri daugavai. derētu apdomāt arī iespēju ierobežot automašīnu kustību vēsturiskajā centrā, savukārt paplašinot un izbūvējot apkārtceļus (piemēram, piebūvējot klāt vēl divas joslas dambim). voila... tagad, kad pilsētai ir savi cilvēki satiksmes ministrijā, šos jautājumus varētu vismaz sākt risināt ;-)
04.12.2006 19:20
A.G.
Rīgā jau tramvaju satiksme faktiski paralizēta, nu grib to pašu D-pilī!
04.12.2006 16:35
Jo
Rīgā var pa tramvaja sliedēm sabiedriskie braukt, a Daugavpilī - nē??!! Jauki. Laikam jau Merilina no rītiem nesteidzas uz darbu...un nav nokļuvusi "minūtes" korķī....
04.12.2006 09:30
merilina, k_gunta@inbox.lv
ha ha. . labais :)) man skiet smiekliigi teikt ka daugavpilii vispaar ir korkhi! ! ! nu kas tie pat korkiem? vienu minuuti pastaaveet - tas nav korkis, bet SATIKSME!!! :p
02.12.2006 09:46
A.G.-Jo
Un kur tad tramvajs brauks, stulbeni?
01.12.2006 10:21
Jo
Braucot pa 18. novembra ielu no Rēzeknes puses uz pilsētu plkst 8.00 no rīta pēc krustojuma ar Varšavas ielu (uz tilta) sākas mašīnu rindas... Vai nevarētu 2 joslas būt arī uz tilta, pa tramvaja sliedēm?!