„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 21. novembris
Ceturtdiena
Andis, Zeltīte
+0.1 °C
nedaudz mākoņains

Daugavpilij jāmācās svinēt jubilejas

Daugavpilī jau sen ieviesusies tradīcija -sabiedriskus notikumus apspriest ielu stūros, mājās virtuvē, nevis rakstīt presē. Pilsētā nav kritiskā gara, kurš ir jebkuras attīstības virzītājs. Ja kāds kaut ko uzraksta, tad sāk apspriest pašu rakstītāju. Tomēr atļaušos izteikt gan ielu stūros dzirdēto, gan pašas pārdomas jubileju sakarā Daugavpilī. Vārds “jubileja” no latīniskā “jubilaeus” nozīmē jubilejas gads, gadadiena, šādas dienas svinēšana. Tātad svinības, jeb godības, kuru pamatā ir notikuma pirmsākums.

Komentāri

25.09.2006 23:35
121
Kas te par murgu????
21.06.2006 11:36
Jurs, Jeljena
A ja slishal, sto Atis znal i bil pered koncertom vozmuschen. No emu bilo skazano, sto budet tak i oni sami otlichno znajut, kak nado vse stavitj. Atisa prosto podstavili. No otmecu, sto ja prosto takoe slishal i utverzdatj nichego ne sobirajusj...
19.06.2006 14:42
Jeļena, Jurs
A kakoi "umnij" operator stavit kolonku szadi veduščih:)) Kak skazali učastniki, vsja aparatura i scena bila Atisa i on horošo znal gde i kto budet vistupat, skolko budet učastnikov. Mne žaļ učastnikov koncerta, kotorije bili vinuždeni rabotat s Atisom.
19.06.2006 11:40
Jurs, Jeļena
U menja vopros..Tam bila lazha, kogda u veduschih posvistival mikrafon...u menja vopros k Jeļene...kak zvukooperator mozhet sidja za puljtom, kontrolirovatj, kak dershatj veduschim mikrofon...Veduschie vrode bili akteri...no chitali tekst s listka i mikrofonom veli po tekstu kak ukazkoi... I s horom nikakogo balanca ja tam ne slishal....kogda hor pel polugolosom, to slishni bili barabani, tarelki no ne hor...i tam ne vina zvukooperatora....Ne vitjanesh nikogda zvuk iz takoi situaciji..kogda u mikrafona stojat i hor i barabani...baraban budet slishen, hor net...
18.06.2006 12:55
Jeļena, to učastnik
Pravilno. Atis vzjalsja ozvučivat to, čto ne umeet.
18.06.2006 09:29
Участник, to Juris
Я ведь участник не только хора "Даугава". Довелось петь в хоре национальной оперы на концерте. Там впереди хора стояли не только барабаны, но и литавры, тарелки, группа духовиков а далее целый симфонический оркестр! Однако хор был полностью в балансе с оркестром и солистами, хоть и стоял в глубине сцены.
17.06.2006 14:18
Jelena, Jurs
Nezabudte tolko, čto "Augšdaugavu" organizovival rajon , a ne gorod....
17.06.2006 01:06
Jurs
...aizmirsu pat to, prieks kaa es seit esmu iegaajis..Man gribeetos pateikt PALDIES Latgales laikam, par mana komentaaru ievietoshanu vienaa no peedeejiem numuriem. Situaacija Augsdaugavaa tieshaam bija dramatiska :( Burtiski aizvakar, uzzinaaju no cilveeka, kas palikaas tur liidz visa pasaakuma nobeigumam. Izraadaas, viss tur bij beidzies ar masu kautinju...Tas atkal lieko reizi paraada...ka kultuuras pietruukst dazhos :(
17.06.2006 01:03
Jurs, Učastnikam
Vot ja chitaju, chitaju komentarij po povodu eto meroprejatija. I vse bi horosho, no ja ochenj horosho znaju situaciju, sto proizoshla so zvukom. Mne kazhetjsa, sto u etogo zvukooperatora, stoilo bi pouchitjsa drugim. Esli u nekotorih net nikakogo ponjatija o zvuke, to ego problemi. Atis ochenj horosho znaet svoe delo. I na skoljko mne izvestno, tam prokol kak raz bil organozatorov. Kotorije skazali zvukooperatoru sto budet tak vse rasstavleno, kak oni hotjat. I tak i poluchilosj. Sama ploschadka bila ne simetrichna! Pir rasstanovke mikrofonov, rasstavili vrode kak nado. No k horu postavili barabani. U menja vopros k Uchastniku, esli v komnate posaditj barabanschika i hor, kotorij budet petj v pol golosa. Kogo mi budem slishatj? I poverte, zvukooperator tam ne vinovat! Da i esli bila bi pravda, sto napisano v prediduschem komentariji. Ja dumaju etogo zvukooperatora ne zvalji ustonavlivatj zvuk na takih meroprijatijah. Da i v LAtviji bi vrjadlji kto to bi znal i uvazhal ego. Vchera kak raz slishal horoshij komentarij - Metloi mesti - ne mudjami trestji :)
16.06.2006 22:14
Участник
Трудно не согласиться с госпожой Барковской. Ведь уважение к ветеранам тоже показатель культуры. Ведь это преемственность поколений! И какой пример для подражания! Я помню как вдохновенно пел А.Подиньш, аккуратно посещал все репетиции. Я уже не говорю о таком "Титане" как С.Брок! Этот человек как-то подзабыт,а ведь это была ярчайшая личность. А какой музыкант! Построил это училище,вёл симфонический оркестр, хор "Даугава" ! Вы спросите музыкантов-его помнят и вспоминают до сих пор! Таких людей не надо стесняться превозносить, а их у нас скромно чествуют в узком кругу,а на празднике даже не видно и не слышно было. Идея проведения праздника на площади,может и неплохая, но звукорежиссёру надо-бы где то поучиться. Это не первый прокол со звуком. Дорогостоящая аппаратура ещё ничего не решает,надо уметь с ней обращаться. Про журналистов по- моему в русской прессе проблем больше-там вообще профессионализмом и " не пахнет". Короче говоря, права Барковска во многом. Отдел культуры зациклен на массовых мероприятиях . А где уважение к личностям?
15.06.2006 09:53
Kārlis Baltpurviņš
Hm, no malas raugoties var redzēt cik ļoti Daugavpils latviešiem rūp kultūra pilsētā. Nu tad nelamājiet Barkovskas k-dzi, bet pasakiet paldies, ka uzdrīkstējās šo diskusiju pacelt :)
15.06.2006 09:48
Jurģis
Attiecībā uz LL - protams, masu pasākumi pilsētā tiek apskatīti, bet kur ir palikušas teātra izrāžu recenzijas, kas, vismaz agrāk veidoja LL kā kultūras laikraksta seju? Ja cilvēkam nav informācijas vai laika aiziet uz pirmizrādi, tikai no tiem, kas tur ir bijuši, uzzini par notikušo. Turklāt dzirdi tikai subjektīvas atsauksmes. Kur palikušas Lindas Kilevicas objektīvās recenzijas?
14.06.2006 15:25
xxx
vai tad nav zināms, ka Jāņa kungs nepieprot pasākumu organizēšanu, tāpat ka visi LKC organizatori, meteņi, 18.novembra svētki un calis, uz kuru pusi iet D- pils
13.06.2006 15:49
vietejais, Latgales Laikam
Vai LL verojot lasitaju MANAMO ieinteresetibu kulturas lietas pilseta, nebutu japarokas mazliet vairak ari pa blakus sferam kas vegete uz kulturas rekina (un netikai). Varetu katru nedelju pakidat kadu pilsetas domes nodalju un palasit pec tam komentarus majaslapa!!!!! Tas gan butu varens pasakums!! Jo citur jau tadus viedoklus nevar nemaz ierakstit. Ko saka LL?
12.06.2006 10:16
Jā, Nē.
Un kā Jūs domājat? Protams. Tur jau gan ir tikai atbildes uz pirmā raksta autores subjektīvajiem spriedumiem, kuri- katram varbūt tādi, kā katram varbūt- arī otram autoram ir labs raksts, tikai par mazāku smilšukasti un tas nemaina jautājumus, ko mums visiem uzdod šī raksta autore.
12.06.2006 09:48
Nē, Jā
Vai jūs izlasījāt atbildi uz šo rakstu, kurš tika uzrakstīts 09.06.?
09.06.2006 14:23
Ļoti labs raksts, konceptuāli ņemot un noņemot dažus subjektīvākus spriedumus- tā taču ir, ka Daugavpils "kultūras dzīve" ir vispilnīgākajā purvā, sava haosa, neorganizētības un paškritiku zaudējušo funkcionāru dēļ. Ir labi, ka kāds to uzņemas pateikt un labi, ka notiek viedokļu apmaiņa. Vēl labāk būtu, ka kāds (Kāda) izdarītu arī secinājumus. Protams, pilsētai i bez "kuļturas" problēmu pietiek, taču kultūras dzīve tomēr ir pilsētas asinsrite, taču šobrīd tā ir pārāk saindēta. Visi pilsētas kulturas monopolisti pārāk aizrāvušies saņemot prēmijas un gadiem ilgi pašapmierināti veģetē.
09.06.2006 00:53
Jurs, to Durs
He :) Vari sniegt tiesā, parādi man, kur es esmu teicis kaut ko sliktu par Latgales laiku?Maz pie mums redakciju un preses izdevumu?Man nav ko piešūt. Pie tam, es pazīstu darbiniekus no Latgales laika dažus ;) Un ja runāt par tiesu, viens raksts bija Latgales laikā, kas skāra manus pazīstamos. Dīvaini, bet raksts tapa bez saskaņošanas ar cilvēku, par kuru bija raksts. Cilvēks nebija informēts. Saskaņojuma nebija. Vai tā var?
08.06.2006 08:08
Durs, to Jurs
Leenaak par tiltu, draugs! Vai nemani, ka tas, ko te sarakstiiji, ir pamats tiesu darbiem par goda un cienjas aizskarshanu? Nosauc man kaut vienu, kurs ir ar naudas zhuuksni pasuutijis Latgales Laikaa rakstu par "kunkurentu" :) ????
07.06.2006 16:42
Jurs
Vēl viens svarīgs moments ir, ka šī kritika mums jāuzklausa visiem. Par Laimas jubileju nevaru neko pateikt, bet par pasākumu Augšdaugavā gan. Diezvai būtu smuki, ja pasākuma laikā, policija sāktu siet rokas visiem pēc kārtas, atdauzītu kādu ar steku vai aizvestu uz "obezjanniku" pasēdēt. Mums visiem jāapzinās, kas ir māksla. Tas ir milzīgs darbs. Māksliniekiem, organizatoriem, režisoriem. Mums mazliet jāciena vienam otru.
07.06.2006 16:34
Jurs, to Būtība
Preciizi pateikt..vajag kritizeet..No kljuudaam jaamaacaas..ja nebuus kritikas, viss taa arii turpinaasies..
07.06.2006 16:16
būtība
Malacis Barkovska! Ļoti maz ir palicis tādu cilvēku, kuri atklāti var paust savu viedokli, protams, rēķinoties ar samazgu spaini pār galvu..., arī turpmāko "labestību" no kultūras dzīves veidotāju puses, vieglāk ir nospļauties, pateikt - "laža", un gaidīt (vai reizi par reizēm vairāk negaidīt) nākamo pasākumu. Tas, ka minētie (un ne tikai) pasākumi nebija izdevušies ir fakts (arī paši pasākumu dalībnieki turpat uz vietas to nekautrējās izteikt), un brīnišķīgi, ka presē kādreiz varam lasīt arī kritiku, ne tikai pašslavināšanās rakstus par visai apšaubāmiem pasākumiem, tas liek cerēt, ka varbūt kaut kas ies uz labo pusi.
07.06.2006 16:07
Jurs, to Durs
Nu protams ka maksaa :) tikai kursh?Es varu atnaakt uz redakciju...uzmest redaktoram pacinju naudas, pateikt:"Vajadziigs melns, melns raksts man par kunkurentu kaadu"...redkators panjem pikji un liek uzrakstiit rakstu....vai ne? :) bet vai ir veerts par to runaat? :)
07.06.2006 16:03
Durs, to Jurs
Un ko ta tu domaaji - ka zurnalistiem nemaksa par rakstiem? :))))) Vai ta shie paartiek no zila gaisa???
07.06.2006 15:58
Jurs
Insanti bija izlasiit Latgales laika komentaaru...tad sanaak, ka visi raksti Latgales laikaa ir pirktie, iznjemot lasiitaaju veestules :)
07.06.2006 08:45
Laimdota
Pārlasīju rakstu un komentārus un secināju. Daugavpilī IR kultūra ,ir tās atbalstītāji un ir vesels bars kultūras kritizētāju uhn skaudēju .Bet Barkovskas kundze ir tantiņa ,kura pilnīgi noteikti prot tikai gudri spriedelēt par lietām ,kurās īpaši neiedziļinās . Mūsu pilsētai novēlu būt bagātākai gan kulturālu cilvēku gan naudas ziņā !
06.06.2006 12:31
Jurs, Pudovkinam :)
Tie nav siikumi..Vienkaarshi buus taa, ka neviens uz to pasaakumu nebrauks uzstaaties...
06.06.2006 08:25
Latgales Laiks, info@latgaleslaiks.lv
Cienījamais/-ā lv. Latgales Laiks nemaksā lasītājiem par publicētajām viņu vēstulēm. Ja Jums ir šaubas par G.Barkovskas vēstules autentiskumu, laipni gaidām Jūs redakcijā. Linda Kilevica, galvenās redaktores vietniece
05.06.2006 20:45
lv
Cik tad Barkovskas kudzei samakāja redakcija? Tas taču nav Barkovskas raksts1
05.06.2006 20:00
Pudovkina, Jurs am
Nu Jurs, Tu i sikumains!!!!!!!!!!!
05.06.2006 11:33
Jurs
Neesmu bijis šajā pasākumā...un neko sliktu pateikt nevaru, bet nesen biju Augšdaugavā. ļoti gribējās pakritizēt organizatorus, jo no apmeklētājiem uz pasākuma beigām bija attieksme vienkārši cūciska! Par visu pasākumu neko sliktu pateikt nevaru, ļoti patikās. Patikās viss, izņemot Policijas darbu uz pasākuma noslēgumu. Tajā laikā, kad policija stāvēja maliņā un par kaut ko sarunājās. Uzstāties nāca grupa Čilī no Ogres. Pirmā deja 'tika pieņemta. Otrā arī. Vaditāji Artūrs Uškāns un Jurijs Losjevs darīja savu darbu godam. Atnāca kārta dejai, kas saucās Verkas Serdučkas deja. Artūrs ar Juriju stādija priekša to deju skatītājiem, ar izsoli. Sākums bija tāds:"Kā mums liekas?Kādas zvaigznes mums šodien pietrūkst šajā pasākumā?".. Mājien bija, ka kāds nosauks Verku Serdjučku, bet...Galīgi piedzēries vīrietis, sāka kliegt:"Savīcevu Davai!"..Kad Uškāns pieklājīgi teica, ka Savičevas diemžel nebūs, bet būs Serdjučkas deja. Vīrietis sāka izkliegt un izrādīt savu neapmierinātību. Varēja dzirdēt Lamu vārdus un konkrētos uzbraucienus pasākuma vadītājiem. Policijas klāt nebija! Vīrietis pazuda, dejas turpinājās. Pienāca kārta dejai ar spaiņiem! Deja bija su'perīga un man jāpasaka liels PALDIES grupai Čilī. Meitenes vēsā laikā dejoja basām kājām uz betona laukuma un vieglajos tērpos. Dejā ar spaiņiem, pēc scenārija spaiņi tika mesti no skatuves. Loģiski ka tie pievēlās pie skatītājiem. Te atkal sākās vienkārši CŪCISKA attieksme no dažiem skatītājiem. Spaiņi tika pabīdīti atkal dejotājiem zem kājām. Vēl bija momenti, kad vecāki laida bērnus uz deju plača, kur dejoja dejotāji. Protams, bērni ir bērni un skats bija jauks, ka dejo bērni, bet kas tas pa traucēkli?Varu būt pārliecināts, ka grupa Čilī vairs nekad nebrauks uz Augšdaugavu. Šajos momentos, vajadzēja būt klāt policijai! Pēc cūcības ar spaiņiem. Parādījās atkal tas vīrietis un atkal tika sadzirdēti lamu vārdi un saukļi "Savičevu davai!" . Redzot, ka vadītājiem tas konkrēti traucē, viens vīrietis, kas bija skaidrā uzdrošinājās pienākt un aprunāties ar to vīrieti, lai vadītāji spēj normāli pabeigt darbu! Policijas atkal uz to momentu nebija! Un pēdējais moments, katram ciemiņam, kas bija aicināts uz Augšdaugavu, no pagasta bija pasniegti suvenīri un dāvanas. Deju kolektīviem, māksliniekiem, mūziķiem. Izņemot grupu Čilī. Man tiešam kauns par mums! Ceru, ka k;ads to ir visu vērojis par ko es stāstu. Ja informācija nonāk pie grupas Čilī, es ļoti atvainojos viņiem par mūsu dažu labo cilvēku attieksmi un uzvedību Augšdaugavas svētkos. Atvainojos arī vadītājiem par to vīrieti. Man tiešām bija kauns!
05.06.2006 11:06
lasitajs
Tas, cik daudz komentaru ir šim rakstam, parada ka kultūra D-pilī ir sāpīga tēma.
04.06.2006 22:10
garāmejot ;), @
nu labi, nav jau Daugavpils nekāds kultūras centrs (tas tiesa un žēl ka tā), un varbūt tiešām ir laiks nomainīt kultūras darba organizatoru paaudzi pilsētā un ielaist "jaunas ainis", bet cik daudz fanātus jūs atradīsiet , kas būs gatavi šajā purvā celt kultūru par grašiem ... un šeti gan gribētu teik pateicību komentāros daudzkārtpieminētajam Jānim Butkevičam ... un atļauties paziņot viszinošajiem komentētājiem, ka Laimas koncerta organizācija nav "akmens viņa dārziņā".... Bet Barkovskas kundzei (kas šajā rakstā izpaudās ar daudziem organizatoriskiem priekšlikumiem) varbūt tad arī varētu lūgt brīvprātīgi darboties kultūras dzīves veidošanā, pasākumu režisēšanā un scenāriju radīšanā ... un pēc tam saņemt veselīgu kritiku par to, ka atkal kāds netika uz skatuves, kāds netika uzaicināts u.t.t ... diemžēl nebiju šajā "izslavinātājā" 4.maija pasākumā, bet izskatās ka autore savās idejās mēģina pārliecināt ka jubilejas ir "krējuma" pasākumi ... pietiek ka tāds ir 18.novembris .... varbūt dosim iespēju arī parastajai tautai augt un baudīt kultūras labumus ... jā (kā jau Barkovskas kundze minēja) nodzērošies jaunieši nesaprot to, kas notiek uz skatuves, bet vai tad viņiem ir bijusi dota iespēja ko tādu baudīt? CIK pilsētā notiek masu kultūras (latviešu) pasākumi "nekrējumam"? Saprotu ka Domes Kultūras nodaļa gribēja ietaupīt budžetu un censties "ar vienu šāvienu nošaut divus zaķus" .. un dabūja, ko pelnīja ... kaktu un virtuves kritiku, kas tagad arī tiek publiskota :) Nu ko prieks par barkovskām, brodoviem .. nezinu vai te vēl kāds tika pieminēts ... par pilsētas tēla spodrināšanu :) tā turpināt! Bet varbūt tad Barkovska tagad varētu kā atbildes pasākumu noorganizēt kādu superīgu jubileju? :) Ar nepacietību gaidīšu turpinājumu :)
03.06.2006 23:47
xx
Vienmeer jau gribaas labaak!:) Bet tiesaam, nevajag visu noniecinaat!!! Skatiisimies uz dziivi pozitiivaak!!!
02.06.2006 21:18
Jeļena
Pust Barkovska snačala svoju knigu ispravit:"Daugavpils vēstures lappuses". Tam na každoj stranice ošibki i netočnosti, a potom ktritikujet drugih. Citaeš ejo knigu - volosi dibom stanovjatsja.
02.06.2006 20:01
Juze, apēdu
Paņemiet kādu vārdnīcu un noskaidrojiet, ko nozīmē "fans"! Ja jau Barkovskai patīk Butkevičs, tad jau šī kundze ir viņa fane, nevis otrādi!!! :))) Kārklulatvieši sasodītie!
02.06.2006 18:45
Tekla
Taadi mees jau Daugavpili esam,kaa tikai viens otru aplikt un jo saapiigaak,jo labaak.Lai kritizeetu citus daudz praatanevajag.Barkovskas kundze kaa jau stalina laiku cilveeks-noshaut,izsuutiit-jaa,50 okupaacijas gadi nav pagaajushi secen,atstaajushi savu iespaidu.Kaa svineet kora jubileju un kaadai tai buut,lai paliek uz shodienas koristu un ilggadeejaa vadiitaaja Jevgenija Ustinskova godapraata,ar savaam daudzajaam uzvaraam starptautiskajos un republikas konkursos ir pelniijushi izveeleeties arii taadu netradicionaalu svineeshanas veidu.Un tas izslavinaatais Barkovskas fans butkevichu Jaanis kaa padziivojushu sievieshu miilulis cik es zinu ir bijis rezisors gan Laimas jubilejas koncertam,gan kaa Latvieshu centra radoshais direktors ir pielicis savu roku Daugavas jubilejas pasaakumam. Ha-Ha-Ha.Bet ja nopietni,tad nemekleesim visaa tikai slikto,bet priecaasimies par to kas mums ir labs un leposimies ar savu pilseetu.
02.06.2006 18:16
lv
Mīlie, latvieši, cik paši Jūs esat atsaucīgi ejot uz latviešu pasākumiem. Teātrī - pirmizrāde latviešu trupai- latviešus var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, pasākums Vienības laikumā - tas pats. Barkovskas kudzei laikam nav izpratnes par notiekošo, ja viņa nezina, kas ir svētku organizatori. Brodovs laikam Barkovskais kundzei ir pārgājis ceļu (tikai kādā zinā?)???
02.06.2006 18:07
latgaliete
Žēl, ka Barkovskas kundze nezina, kas ir Daugavas jubilejas pasākuma režisors. Vispirms vajadzētu uzzināt un tikai pēc tam apvainot kādu. Šausmas un tādi cilvēki (kā Barkovskas kundze) raksta par kultūras dzīvi!!!
02.06.2006 17:49
TeklaVisus noshaut,
taadi jau mees esam daugavpils latvieshi.Ka tik aplikt viens otru,ka tik atrast vainiigo.Jaa,50 stalinisma gadi nav pagaajushi secen arii taadai cieniijamai kundzei kaa Barkovskas kundze.
02.06.2006 17:43
:)
Самое смешное, что эти мероприятия (юбилей ДАУГАВЫ и ЛАЙМЫ)тоже организовывал Буткевич.
02.06.2006 15:53
komentetajiem
Es LOTI labi saprotu raksta autori, jo pilseta kultura ir LOTI zema limeni un man ka cilvekam kas strada sai sfera ir sapigi apmeklet lielako dalu pasakumu. Protams ir skaistas lietas, nenoliegst, bet nevajag jau ka DTV visu pilseta cildinat lidz apsurdam. Biezi gadas kad pilseta sevi "pasludina" Latvija ka pirmo, vai labako, bet reali.........kada jautajuma neesam pat desmitnieka!! Cileki esiet realisti, ja teiksim ka viss ir OK, tad ta ari dzivosim uz prieksu ar to mazumu, kas patiesiba mums ari ir!! "Mainies uz augsu" - Rainis
02.06.2006 15:49
vietejais
Sis raksts ir vienkarsi loti viegls atspogulojums tam kas notiek pilseta kulturas dzive. Pec pagajusa gada pilsetas svetku BARDAKA (pilna vadrda nozime) es biju neizsakama soka, gan par notikumiem teatri, gan nesakartotibu Stropu estrade, gan " gajienu" u.c. aktivitatem. Velak uzrakstiju garu vestuli pilsetas domes majaslapa ka komentaru, protams sis komentars jau nakamaja diena bija pazudis un visi izliekas ka viss bija skaisti. Vai jus esat meginajusi nobalsot domes majaslapa par sliktam iezimem......vienkarsi nevar nemaz nobalsot, jo reage tikai uz pozitivu balsojumu:))) Sviests!
02.06.2006 12:23
mildiņa
Re, Barkovskienes fans ir butkeviču Jānis.
02.06.2006 12:22
juzeitis
Kaut ko tādu es neesmu lasījis pat krievu presē!!! Jā ir veiksme, ir neveiksmes, bet nekad nedrīkst visu nolīdzināt ar zemi. Jubilejas, dzimšanas dienas cilvēki, kolektīvi svin tā kā to vēlas jubilārs, bet ne citi, ja man uzspiestu, to ko es nevēlos, es vienkārši neierastos. Un jautājums, Barkovskas k-dzei, vai tiešām šajos pasākumos nebija nekā patiesi laba? Par informācijas pieklibošanu tur varu pilnībā piekrist.