„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 22. novembris
Piektdiena
Aldis, Aldris, Alfons
-1.1 °C
daļēji mākoņains

Ceļazīmi uz Dziesmu un deju svētkiem saņem visi kolektīvi

27. aprīlī daudzviet Latvijā, arī Daugavpilī un Preiļos, notika deju kolektīvu skates, kurās Jāņa Purviņa vadītā žūrija novērtēja kolektīvu gatavību Dziesmu svētkiem.

Pilnu tekstu lasiet «Latgales Laiks» drukātajā vai PDF versijā.

Komentāri

25.07.2008 08:20
dziedošā, minkusitis@inbox.lv
Darbs ir padarīts, svētki ir nodziedāti un nodancoti, tikai paliek daudz neatrisinātu jautājumu, un galvenais ir - kultūrvide pilsētā, kurā dzīvojam, jo skatēs varēja būt daudz labāki rezultāti ( par ko te visi pārdzīvo), bet mums gribētos lielāku atbalstu un aktivitāti sagaidīt no KULTŪRISTIEM... Lai arī viņi atpūšas!!!
24.07.2008 07:30
gunars
Ja tewi aizrauj Basketbols un tu vinu gribi spelet neta ,pievienojies online spelei www.basketsim.com Aizraujosa spele,Viss ka ista basketbola. Ps.ja nav slinkums parsuti talak ?
22.07.2008 12:14
savējais, >
tā tiešam māksla, paņemt A grupas dejas un palikt teju pēdējā vietā.Atbalss arī varēja paņemt A grupas dejas. Kolektīva būtība nav jau dejā nopelnītie punkti par ko te tik ĻOTI daudzi cepas, bet gan saturs kas ir šai cilvēku kopai, tai būtībai kas viņus vieno!! Un ja tik dejas solis ir tas kas vieno 16, 32, 54.....cilvekus kopā......tad tas jau nav kolektīvs!! Mēs runājam par dažādām lietām! Cerams ka saprati.
30.06.2008 16:31
-> Savējais
Vai tev pašam smiekli nenāk - "izaugt" līdz Laimai!!! Nu jā, dejot C grupā un nolikt citus kolektīvus, kas spēj A grupas dejas izdejot, tā jau dižā māksla!!! Tā turpinām!
29.06.2008 01:37
:)), vecākais
Reāli pēc punktiem tā ir 5.vieta, bija 3 2.vietas http://www.km.gov.lv/UI/ImageBinary.asp?imageid=5796
27.06.2008 10:16
Daugavpils pamuļķiem
Palasīju te populārāko diskusiju Latgalē..... Ko jūs varat ņemties?!! Jūs taču visi esat dzīļā aizpakaļā ar savu dejošanu! Noslīpēt dejas var katrs pamuļķis, vajag tik labi daudz mēģinājumu un gatavs! Atradušies te visziņu - baletdejotāju trupa :D :D :D
21.06.2008 15:12
--->Jānim Rimicānam
Lūk, tad kad parādīsi tādu klasi kā tevis minētie Rīgas "vadošie" kolektīvi, tad arī atļaujies būt uzpūtīgs! Bet pagaidām necel degunu gaisā.
19.06.2008 16:01
nedejoju; dziedu
Lūk, tieši tāpēc internetā šitais neiet cauri - "būsim godīgi un atklāti, nosauksim savu vārdu..."! Kad konkrēti cilvēki uzsāk personisku saraksti publiskā vidē, citiem dabiska reakcija ir novērsties vai palūgt, lai sazinās privāti...
19.06.2008 14:29
Izbrīnītā
Jā, līdz C grupai ir ilgi "jāaug".......!!!! Ar ko arī apsveicu. Bezjēdzīgi diskutēt ar cilvēkiem, kuri nedzird un negrib ieklausīties, kā arī katrā vārdā redz tikai negatīvo, pozitīvo nemaz neuztverot. Es Jāni, iepriekš biju labākās domās par tevi un man likās, ka cilvēks ar tik apburošu smaidu nevar būt sīkumains un atriebīgs, bet kā saprotu esu kļūdījusies.....
18.06.2008 19:43
Lasuunbrinos
Pilnīgi piekrītu savējam - izbrīnītā iedomājas no sevis pārgudru pasaules klases dejotāju un dejas pazinēju. Īstenībā droši vien pati nemaz neesi tik izcila, kā proti izkritizēt citus. Vai ne?
18.06.2008 16:37
savējais, Jānim
Janka, neķer kreņķi, šķiet tai, kas te nemitīgi "brīnās" vēl ilgi jāaug līdz Tevim un Laimai!
18.06.2008 15:40
Jānis Rimicāns, to Izbrīnā
Šeit runa komentāros nav par dejošanu. Visa brēka ir tālu no tās. Tiek aizkarti jautājumi (personiski pastarpināti aizvainojumi) , kuri nav pat tuvu saistīti ar dejošanu. Es nepiekrītu, ka Laima dejo bez iedvesmas, glužu pretēji, tas ir mūsu kolektīva lielākais trumpis. Saki, ka Laima ir iedomīga, un uzpūtīga, kur tu to rāvi, kā tas izpaužās? Es pazīstu daudzus citu deju kolektīvu dejotājus gan Daugavpilī gan arī citur Latvijā un ,zini, bez liekiem pārspīlējumiem es varu apgalvot - Laimā nav ne simtā daļa tās iedomības un uzpūtības, kas ir citos "Vadošajos" Rīgas kolektīvos dejotāju vidū. Par to derētu aizdomāties. Bet nenoliedzami, katrs dejotājs ir Personība ar lielo burtu un tādam viņam ir jābūt, jo kā nekā tu uzdrošinies kāpt uz skatuves, lai uz tevi skatītos, savādāk, kāda jēga dejot, tad jau labāk ej uz naktsklubu un kraties savā nodabā (joks). P.S. Bez liekiem aizvainojumiem, bet man ir grūti atbildēt nezināmam komentāriem, turpklāt tā ir lieka mutes dzesēšana.
18.06.2008 11:46
Izbrīnītā
Atvainojos par kļūdu - adrese ir www.egilspolis.lv.
18.06.2008 11:31
Izbrīnītā
Tomēr pietika dūšas nosaukt pilnu vārdu!!! Apsveicu! To, ka Jāni, tu esi Laimas dejotājs varēja nojaust arī agrāk.... ! Kāds vadītājs tādi arī dejotāji..... "Laima" nav slikts deju kolektīvs, tikai viens trūkums - uzpūtība, lielība un citu "nolikšana", par ko jau tika minēts komentāros! Lielu daļu no uzpūtības jums "iepotē" Elmārs (nu tāds viņam ir tas raksturs..... laikam neko tur nevar padarīt). Par dejošanu, starp citu tu, Jāni, esi pats labākais Laimas dejotājs no puišiem, jo tiešām dejo ar sidi un dvēseli ( līdz ar ko krietni izcelies uz pārējo fona) ašķirībā no citiem un minētās dvīnes arī ir labākās Laimas dejotājas, varbūt viņām tikai nedaudz jāpamācās priecāties par deju vispār un atzīt to, ka arī citi kaut ko var un prot un, ka Laima nav VIENĪGAIS un NEATKĀRTOJAMAIS, unikālais deju kolektīvs. Starp citu iesaku paskatīties www.egils.polis.lv video no Kongresu nama konkursa video 6 daļās A grupas dejas un varbūt arī kaut ko priekšs sevis lietderīgu izsecināt..... Vēlu veiksmi TEV JĀNI, mīli deju tik pat stipri kā līdz šim, tad viss arī izdosies!!!! Neviens ne Laimai, ne kādam citam deju kolektīvam nav ienaidnieks..... raitu deju soli VISIEM!!!! UN BEIDZAM KAŠĶĒTIES!!!
17.06.2008 17:30
Jānis Rimicāns, rimicans_janis@inbox.lv
Varbūt tas lai kaplo par precedentu, un citi arī atklāj savas patiesās sejas. Man nav ko slēpt un savu viedokli varu paust bez pseidonīmiem. Šis jautājums skar arī mani personīgi - publiskā klaigāšana, jo es dejoju LAIMĀ, kuru noķengā. Man radās pamatos aizdomas, ka to dara pāris cilvēki slēpjoties aiz vairākiem segvārdiem, tādejādi radot nepamatotu ažiotāžu. Es šaubos vai kāds varētu uzdrošināties Laimas dvīnītēm vai Elmāram sejā pateikt tos "komplimentus" ko daudzi bārsta kā labpatīk, uzksatot to par kritiku, smiekli nāk. Tā ir atklāta bezkaunība. Mans piedāvājums uzrādot IP adresi šo jautājumu atrisinātu pašā saknē, iespējams daži labi aizdomātos un savus komentārus paturētu pie sevīm, ja reiz būtu jāatklāj savs vārds.
17.06.2008 13:58
Izbrīnītā
Cienījamais Jāni, ja tik ļoti liels ir tavs satraukums par šo "klaigāšanu un citām neredzētām dzeltenām nekārtībām LL informatīvajā telpā", kāpēc tad neparaksties ar savu pilnu vārdu un uzvārdu? Nekā nelikumīga, tas ir, naidu kurinoša vai mudinoša uz vardarbību , vai uz kādām citām pretlikumīgām darbībām nevienā komentārā nav. Nav saprotams tavs "pamatotais sašutums". Vēl gribētos zināt kādu "atbildību" tu taisies piemērot sava viedokļa paudējiem?
16.06.2008 10:19
savējais, Jānim
Janka! Ja jau Tu saki ka ikviens cilvēks to nevar izdarīt un redzēt...kāds tad ir vienlīdzības princips. Tas būtu....Tu kā IT cilvēks zināsi ka tas Pēteris vai Lauma ir baigais "labais".....a pārējie tāpat neziņā mocīsies?! (Lai gan mani tas nebūt nesatrauc!!) Un pat ja tā......ko Tu plāno ar tiem cilvēkiem darīt...taisīsi personīgo vendettu?!
14.06.2008 18:37
locika
kādas IP adreses un policija??? te kā bērnudārzā! :DDD kāds uzraksta komentāru, kas nepatīk Laismiņai vai Laimas dvīnēm, un jau jāsāk izmeklēšana! cirks bez naudas...
14.06.2008 12:34
Jānis, Lindai Kilevicai
Pirmo reizi dzirdu kaut ko tik dīvainu. Kā IP adreses uzrādīšana ietekmē vārda brīvību? Kategorija "vārda brīvība" drīzāk būtu jāatiecina tādiem gadījumiem, ja mēs runājam par cenzūru, informācijas apslāpēšanu, bet ne par godīgu, atklātu sarunas, dialoga veidošanu publiskā telpā. Es domāju "Latgales Laikam" par to vajadzētu aizdomāties un nelietot polēmikā šadus apzīmējumus. Jums pašiem labāk spriest, bet es no tukša gaisa nerāvu, ka IP adresi var ievietot blakus katra komentētāja teiktajam. Šeit drīzāk runa ir par katra indivīda, kas izsakās, un tiešā veidā arī ziņu portāla (šai gadījumā Latgales Laika mājas lapas) morāles, atklātuma principiem, ja mēs turpināsim pieturēties pie apziņas, ka internetā mēs varam klaigāt par visu un visiem tik cik uziet, tas ne pie kā laba nenovedīs. Šo sarunu es uzsāku, jo "Latgales Laiku" es uzskatu par vienīgo gan satura, gan formas ziņā objektīvo laikrakstu Latgalē, kuram, manuprāt, ir svarīgi vērtību un morāles principi, t.i. informācijas objektivitāte bez "dzeltenās preses" nokrāsas. Savukārt šeit, mājas lapā, parādās diametrāli pretēja aina, katrs kam labpatīk bļaustās, klaigā, nomelno otru un tai pat laikā paliek nezināms un neatbild par saviem vārdiem. Ja kāds vēl nezina, IP adrese neuzrāda ne lietotāja vārdu ne precīzu dzīves vietu, šo informāciju kā uzsvēra Linda Kilevica protams var iegūt, bet ne vienkāršs ikdienas datora lietotājs, tam ir nepieciešamas daudz sarežģītākas iekārtas, kas ir pieejamas augstāk minētajiem likuma sargiem. Taču, ja tomēr šāda "ekstra" tiktu ieviesta, apriori, ir jāsaprot, ja tu (lietotajs) veic darbību, rīcību (komentāru) tev par to ir jāatbild.
13.06.2008 10:41
savējais, Lindai Kilevicai
Sveiki, Linda, dejotāji un pārējie! Prieks ka LL redakcija visam seko :) Par problēmām.....to ir gana daudz, bet pieskārties vēlos tikai vienai.Vistuvākajai. Ielīgošana.... Man ir ĻOTI skumji, ka pateicoties pilsētas gudrajiem prātiem kultūras jomā, man būs sasabojā savi un manas ģimenes svētki - līgošana :( Es kā īstens latvietis nevaru iedomāties svinēt LĪGO uz bruģa :( Es nesaprotu vai tiešām nevarēja izdomāt vēs sliktāku laiku ielīgošanai. Jautājums dejotājiem: Vai jūs vēlaties ziedot savus Jāņus bezjēdzīga pasākuma dēļ? Jautājums skatītājiem: Vai jūs nāksiet līgot Vienības laukumā?!(lai zinu vai maz būs kam dejot) Jautājums pilsētas "kultūristiem": Vai jums nav piekodies rīkot pasākumus ķeksīša pēc ikreiz izbojājot dejotāju, dziedātāju svētkus?! Piedodiet, laikam esmu no tā piekusis :(
12.06.2008 16:48
Saimes dejotāja
Mūsu valstī vēl joprojām vārda brīvība nav atcelta, tāpēc uzklausīsim dažādus viedokļus. Cienīsim viens otru. Iepriecina tas, ka dejotāji ir aktīva tauta, kura izsaka savu viedokli (lai arī slēpjoties aiz pseidonīmiem, bet tomēr...), izsaka savu sāpi un nostāju jautājumos, kuri ir saistīti ar DEJU VISPĀR un ar deju tieši DAUGAVPILĪ. Jo ir arī problēmas, ne tikai sasniegumi. SECINĀJUMS - DEJOTĀJI IR AKTĪVA, ATRAKTĪVA un VAROŠA pilsoniskās sabiedrības daļa. (jo ne viena cita tēma tik aktīvi LL nav apspriesta) LAI DZĪVO DEJA UN DEJOTĀJI, JO DEJA IR SPĒKS!!!!
12.06.2008 08:16
Linda Kilevica, linda@latgaleslaiks.lv
Cienījamais Jāni! Komentētāju IP adreses ir informācija, ko redakcija drīkst sniegt tikai pēc policijas pieprasījuma. Nevienā portālā tās nav pieejamas lasītājiem. LL mājas lapas administrācija ļoti labi redz, aiz cik segvārdiem "klaigā" tauta, bet, kamēr komentāri nesatur rupjības un nav kvalificējami kā personas godu un cieņu aizskaroši, mēs negrasāmies uzskatīt tos par "nevajadzīgiem", jo uzskatām, ka katram lasītājam ir tiesības uz vārda brīvību un sava viedokļa paušanu. Redakcijas un tās darbinieku viedoklis nekādā ziņā nesaskan ar daudzu komentāru autoru viedokli, tomēr tāpēc jau avīze un interneta mājas lapa ir medijs, lai ļautu runāt citiem. LL redakcija būtu gandarīta, ja par sasāpējušajām problēmām Daugavpils dejas lauciņā mēs saņemtu izvērtējumu arī no cilvēkiem, kas nebaidās nosaukt savu vārdu un uzvārdu.
11.06.2008 18:37
Jānis
Aicinājums Latgales Laika redakcijai vai interneta mājas lapas veidotājiem, lūdzu, komentāru sniedzēju teiktajam līdzās uzrādiet arī lietotāja IP adresi, kā to var novērot vairākos "Zolīdos" ziņu portālos, tas tehniski nav sarežģīti un iespējams mazinātu nevajadzīgu tautas klaigāšanu slēpjoties aiz vairākiem izdomātiem segvārdiem vienlaikus.
10.06.2008 17:23
Sana
Tauta, uz kurieni mēs ejam? Sākumā ir riešanās par kolektīvu dejotprasmi, vēlāk par kolektīviem kā tādiem, tagad jau piesienamies viens otra vārdiem. Varbūt varētu kaut ko nedaudz košāku šai dzīvei piešaut? Piemēram, vienkārši priecājoties par to, ka ceļazīmi uz Dziesmu un Deju svētkiem saņem visi kolektīvi. Mēs esam malači! Dažkārt šķiet, ka komentētāji rakstu nemaz nav lasījuši, un tik spriež, un tik spriež.. Visi, kas bija skatē paši redzēja un novērtēja kas un kā, un komentāros vienmēr būs darvas pile pielieta, bet varbūt varētu kaut kā mazliet mazāk tās darvas liet? P.S. Nez, cik tagad darvas tiks izliets par manu komentāru? :D
09.06.2008 21:33
beidzot
Beidzot miers mājās. Ar to arī apsveicu! :)
03.06.2008 16:01
Es ari
un no Rēzeknes, "Dziga"arii Riigaa bija...... malaci, visi malaci, lai skaugji rej, naf ko taadus njemt pieree.... Lai dziivo dejotaaji, un dejas
03.06.2008 15:32
mazinaa
Lasīju komentārus un sapratu tikai to, ka cilvēkiem tik iedod iemeslu kādam iekost. SAIME nekur nevienam neuzbrauca, bet saņēma veselu samazgu spaini uz galvas... Tas tāpat kā LAISMEŅAI vienmēr pa muguru tiek. Nu ko var cepties!!! Mēs visi dejojam savam priekam, jūsu priekam, mūsu priekam! Tās nav sacensības, tas ir vaļasprieks, kas prassa lielu ieguldījumu un darbu. Kāpēc gan mēs nevarētu priecāties viens par otru? Laikam tomēr smagi ir pieņemt cita panākumus... Dikti skumji par to - cik gan mūs latviešu ir Daugavpilī, bet visi savā starpā kasās... Un starp citu, no Latgales uz deju kolektīvu konkursu Rīgā brauca arī Preiļu JDK "Dancari"!
22.05.2008 22:02
Fane
Sveicam Līksmi! Malači! Viņi taču piedalīsies arī Ķīpsalas koncertā "No sirsniņas sirsniņai"!
22.05.2008 13:56
deja vu
tāds sīkumiņš... ne tikai "Laismeņa" , bet arī "Līksme", kas arī ir Daugavpils rajona deju kolektīvs, piedalījās savas A grupas skatē Rīgā un izcīnīja tiesības piedalīties deju svētkos.
20.05.2008 08:12
raapotaajam
Rāpotāj, tu par vēlu esi pamodies! Visi jau sen nomierinājušies, bet tu vēl tikai sāc? Tāds lēnīgs laikam esi...
19.05.2008 09:52
rapotajs
UUUUU, cik var te cuukoties, gausties, njemties... Visi labi, visiem labi, galvenais, ka visi tiek dejot Sveetkos. Labaaki, sliktaaki, uz taa lielaa laukuma visi vienaadi. Un veel palasot kometus, kaut kaa neesu pilseetaa dzirdeejis ka kaads teiktu un gaustos par punktiem, un ja kaadam kas sakraajies, pasakiet kolektiiviem , vai cilveekiem aciis... VIELA PAARDOMAAM.! p.s.
16.05.2008 19:25
Barons
Ai, kaimiņi, nāburdziņi, Kā mēs mīļi dzīvojam! Tava cūka, mana kaza, Tās sacēla ienaidiņu.
15.05.2008 17:53
Saimes dejotājai, no dejotāja
Nesaprotu kāpēc Tu domā ka es runāju par LL rakstu!?? Es skaidri un gaiši pierakstīju ka uz sevis to izbaudīju un raksts te nav vainīgs. Vienkārši ir nogurdinājusi Saimes vadītājas un viņas vīra stabulēšana pa pilsētu pirms jebkuras skates:" "Sābriem" jau tāpat ieliks vairāk punktus" (nez KAD tā vispār ir bijis?!) Un skumji ka līdzi vadītājai, šis "riņķadancis" spraucas cauri arī dejotājos! :(
15.05.2008 16:25
Sandra
Nē, tas vairāk nav izturams. Cik var ņemties? Kaut kāds augstprātības un idiotisma apkopojums! Vieni sevi nemitīgi slavina, citi atkal turās pretī. Es par dejotājiem biju augstākās domās. Dažiem tiešām ir pēdējais laiks nolaisties uz zemes un dzīvot cilvēku cienīgu dzīvi. Rakstam nebija nekādas vainas, vienkārši uzrakstīts. Nevajag meklēt zemtekstus tur, kur to nav.
15.05.2008 13:33
ilgi smeejos
Kaut ko tik aprobežots kā "es kaut ko nesaprotu" komentārs nav sen lasīts. Nabaga kompleksainais cilvēciņš!
15.05.2008 12:10
Es kaut ko nesaprotu...
"Raksts nav slikts, bet vienaldzīgs un rezervēts, vardu sakot, atrakstīšanās (nu bija, bija tāds notikums ka deju skate, ko jums vēl vajag)..." Un ko tad vajag? ...Milzīgu rakstu ar 15 fotogrāfijām 1.lapā, orķestri... Ja jūsu koncertos ir pilna zāle, aplausi, ziedu kalni, tad ko te cepties par rakstā nepieminētiem punktiem?!
15.05.2008 11:33
peleeciitis
Latvieša daba - neizlec, nelielies un necenties pārāk daudz - par to tevi tikai apries un liks būt tādam kā visi parējie.
15.05.2008 11:27
Izbrīnītā
Dziedātāj, paņem brilles!!!! Saimes dejotāja savā komentārā nav teikusi neko par SLIKTIEM VĀRDIEM! Tur iet runa par attieksmi..... kopumā un atsevišķi ņemot! Un Saime tāpat ir dabūjusi labāko vērtējumu!!! Malači! Veiksmi labāko deju kolektīvu konkursā 24.maijā Kongresu pilī Rīgā. Lai skauģi skauž...bet karavāna iet tālāk!!!! (Starp citu no Latgales uz Konkursu ir uzaicināti tikai trīs kolektīvi: Preiļu jauniešu DK "Gaida", bet nepiedalīsies, un 2 vidējās paaudzes kol. - "Dziga" no Rēzeknes un mūsu pilsētas "Saime")
14.05.2008 15:45
daugavpiliete
"Dziedātājas" komentārs parāda patieso attieksmi Daugavpilī... Raksts nav slikts, bet vienaldzīgs un rezervēts, vardu sakot, atrakstīšanās (nu bija, bija tāds notikums ka deju skate, ko jums vēl vajag)...
14.05.2008 15:35
dziedātāja, Saimes dejotājai
"kā atzina Daugavpils domes Kultūras pārvaldes vadītājs Jānis Butkevičs, daugavpilieši uzrādījuši līdz šim labāko rezultātu Latvijā. Par “Podnieka sapni”, “Dullai vuška”, “Kāsīts tup namiņā” un citām dejām ar I pakāpi novērtēts DU studentu deju kolektīvs “Laima”, Krievu kultūras centra jauniešu deju kolektīvs “Kladec”, Poļu kultūras centra jauniešu deju kolektīvs “Kukulečka”, Latviešu kultūras centra (LKC) vidējās paaudzes kolektīvi “Saime” un “Sābri”." VAI ŠIE IR SLIKTI VĀRDI????? Varbūt Daugavpilī ir vērts deju skates vietā sarīkot matu skaldīšanas skati? "Saime", šķiet, dabūtu Grand Prix...
14.05.2008 10:34
parveltinedejosju
Tā nav maldināšana, tā ir nevērība un vienaldzība. Nezin kāpēc, rakstot par sporta rezultātiem, tiek nosaukti gan punkti, gan vietas u.c. rādītāji...
14.05.2008 08:29
Saimes dejotāja
Nesaprotu, kurā komentārā ir noniecināti citi kolektīvi? Par astes celšanu arī nesaprotu, jo katrs taču priecājas par labi padarītu darbu...! Par labo sniegumu, piemēram šinī rakstā nav pieminēts ne viens vārds, izlasot to var saprast, ka "Saime" un "Sābri" tikai starp citu tur piedalījās un neko labu nav paveikuši. Lai gan faktiski no visiem pieminētajiem kolektīviem abiem vidējās paaudzes kolektīviem skatē ir vislabākie rezultāti. Tas izskatās pēc atklātas tādu "nezinātāju" maldināšanas. Par to ir vislielākais rūgtums.....
13.05.2008 19:14
parveltinedejosju
Lai tik dejo! Kamēr vēl personīgais entuziasms un dejas mīlestība ļauj to darīt... Vienalga nevienu izņemot pašus dejotājus Daugavpilī šī kultūras nozare neinteresē.
12.05.2008 21:19
dejotājs
Tiešām visu cieņu Saimei, bija skaisti, tiesa vairāk pēdējā dejā!Bet uzslavas pelnījuši praktiski visi kolektīvi!! Darbu katrs ieguldījis tik cik kuram bijis laika, spēka, gribas, prasmes u.tt. Piekrītu Sandrai, taču man kā dejotājam nācas izbaudīt arī šis pašapmierinātības otro pusi, kad lepnums pāraug vizdegunībā. Man prieks ka mūsu Daugavpils kolektīvi tik labi dejo! Apsveicu visus! :)
10.05.2008 23:09
Sandra, Iluta3@inbox.lv
Neticu, ka šeit kāds apzināti ceļ asti. Man šķiet, ka šeit daži ir ļoti apmierināti ar savu sniegumu, viņus var arī saprast, un nespēj klusēt par kaut kādām nesakārtottībām. Pēc kometāriem redzams, ka tas adresēts drīzāk ir kultūras dzīves vadītājiem, ne jau dejotājiem. Beidziet taču dalīt vietas, tas tāpat neko neatrisinās. Katrs kolektīvs ir jauks ar savu stilu. jAugstāk stāvošajām personām šie komentāri ir kā pīlei ūdens.
10.05.2008 10:45
Zinatājs
Interesanti, kurā vietā tie kolektīvi ir aplikti? Žūrijas punktos? Komentāros nekādas aplikšanas gan nav, tikai gaušanās par savu grūto likteni - izvēlē nepaveicās, lēnas dejas u. tml.
10.05.2008 09:28
piekrītu nezinātājam
Skumji, ka tā astes celšana notiek uz citu kolektīvu aplikšanas fona. Nez vai ar to var kaut ko iegūt, drīzāk otrādi...
10.05.2008 08:36
Zinātājs
Tu tiešām neko nezini, Nezinātāj! Saimei aste nav jāceļ ar tādiem līdzekļiem, viss ir redzams uz skatuves!
09.05.2008 22:41
nezinātājs
Kolektīvu nosaukumi man neko neizsaka, bet tā vien šķiet ka visiem kolektīviem ir dziļi vienalga cik punkti un kura vieta, vienīgie kas sev te asti ceļ ir saimieši!? Vai man vienam tā liekas....
09.05.2008 15:24
Vecākais
Tie punkti tika pieminēti vairāk tāpēc, lai Daugavpils kultūristi, atbildīgie, gudrās galvas paskatītos, ka arī bez īpašas palīdzības Daugavpils vārds Latvijā ir pašā augšgalā. Ir taču cerība, ka kāds no viņiem pateiks vismaz malači, tā turēt, un kas zina, varbūt kaut kas mūsu dzīvē mainīsies ar laiku
08.05.2008 08:29
Sandra, iluta3@inbox.lv
Paldies visiem dejotājiem par skaistajām dejām. Katrs kolektīvs izvēles dejā izvēlējās sevi raksturojošu deju un rezultāti ir redzami. Ar punktiem kam paveicās vairāk, kam mazāk, noteikti arī milzīgs darbs tika ieguldīts. Nemeklējiet vainīgos, galu galā Daugavpils būs vienmēr un ceru, ka Dziesmu svētku tradīcijas arī ilgi pastāvēs. Vienīgi gribētos, lai cilvēki, kas risina kultūras jautājumus, būtu mazliet enerģiskāki un viņu darbi būtu redzami. Veiksmi visiem!
06.05.2008 23:05
dejotaaja
Tur jau tā lieta, ka Saimei ir raksturiņš, ko parādīt... un ilgas, sviedrainas treniņu stundas!
06.05.2008 16:35
LEOPOLDS
"Davajte Žits družna" Kamdēļ vairot naidu, lai vairojas prieks, Vienosimies kopējā dejas priekā Dziesmu svētkos un lai skauģi un ļaunuma vēlētāji aizrijas ar savu žulti nesadzirdēti, kā ne kā Daugavpils pilsētas kolektīvi, respektīvi, mēs visi dejotāji parādījām labāko sniegumu Valstī un par to mēs varam pateikties tikai un vienīgi saviem kolektīvu vadītājiem. PALDIES!!!
06.05.2008 15:29
222
ko tur priecaties par saimi, viniem bija tadas dejas kuras vareja raksturinu paradit -bet Sabriem deju izvele nepaveicas, lenas dejas
06.05.2008 14:32
arinekonezinu
Tikai nez kāpēc komentāros vienmēr aprej Laimu un Sābrus...
06.05.2008 14:06
nekonezinu
Prieks par Saimi... Man gan liekas, ka daudziem Daugavpilī šis kolektīvs ir kā dadzis acī. Interesanti, kāpēc?
06.05.2008 08:26
Saimes dejotāja
Paldies, visiem laba vēlētājiem!!!!! Aiz visiem rezultātiem stāv grūts un sūrs darbs! Neskatoties uz to, ka esam savākti "visādi" - kā teica viena pilsētā pazīstama persona, spējam labu sniegumu parādīt arī republikas līmenī. Tiekamies Deju svētkos!!!!!!
05.05.2008 21:33
no malas
Malači, baigie malači. Uz priekšu.....!!!!!!!!
05.05.2008 16:05
kulturasdarbiniece
Pilnīgi piekrītu BZ! Priecē tas, ka Dziesmu un deju svētkiem ir gatavi visi Daugavpils kolektīvi, bet skates punkti tomēr nav vienīgais šīs gatavības rādītājs. Tikpat svarīgs kā deju solis ir arī dejotāju ietērps - tautastērpi. Un šeit es ieteiktu LL reportieriem painteresēties, kādas ir prasības dejotāju tautastērpiem, kā šīs prasības izpilda (cenšas to darīt) dejotāji, un kāds (nekāds) ir pašvaldības atbalsts....................
05.05.2008 12:06
BZ
Ir prieks par Saimi, bet tāpēc jau nav jānoniecina pārējie kolektīvi. Cik tad viņu te Daugavpilī vispār ir... Bet kritizētāju vesels bars. Te Laima jaiemin zemē, te Sābri nav pietiekoši labi. Tas pats ar dziedātāju kolektīviem.Tāda sajūta, ka daži te jūtas kā pati pilnība. Kaut kā skumji paliek pat no malas vērojot...
03.05.2008 22:05
reportieres palīgs
Latviešu Kultūras centra deju kolektīvs "Saime" – 45,89 punkti – 9.vieta Latvijā Latviešu Kultūras centra deju kolektīvs "Sābri" – 43,78 punkti – 32.vieta Latvijā Daugavpils Universitātes deju kolektīvs "Laima" – 43,44 punkti – 43.vieta Latvijā Poļu Kultūras centra deju kolektīvs "Kukuļečka" – 41,22 punkti – 110.vieta Latvijā Krievu Kultūras centra deju kolektīvs "Klādec" – 40,11 punkti – 169.vieta Latvijā Latviešu Kultūras centra deju kolektīvs "Atbalss" – 38,78 punkti – 217.vieta Latvijā
03.05.2008 14:23
ridziniece
Ja es pareizi sapratu, Saimiešiem ir 3.vieta Latvijā? Izcils panākums! Slava manai bijušajai vadītājai Lilijai Graudiņai! Bet kāpēc laikrakstā nav nevienas Saimes bildes?
03.05.2008 13:01
lidzjuteeja
Saime - absolūtie malači!
03.05.2008 13:00
reportieris
Bet Sābri toties D grupā ir 14-tie, bet kopvēŗtējumā - 32-tie!
03.05.2008 12:57
dejotajs
"Laima" savā C grupā ir otrā, bet kopvērtējumā - 43...
30.04.2008 16:29
Vecākais
Apsveicu "Saimi" ar pirmo vietu Daugavpilī un trešo vietu savā grupā Latvijā! Papētot norādīto interneta adresi, tad 3. vieta izcīnīta starp 102 kolektīviem, bet pēc skatē saņemto punktu skaita, ko saņēmuši visi Latvijas kolektīvi (kopā 493), saimieši ir devītie!!!
30.04.2008 09:51
sads-tads
http://oxo.evolution.lv/skates/ Seit var apskatit visus razultatus, un novertet dejotaju darbu. It ipasi prieks par kolektiviem, kas pasu spekiem, spej sasniegt labus rezultatus, veiksmi un raitu soli "Dziemu un Deju svetkos".