„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 22. novembris
Piektdiena
Aldis, Aldris, Alfons
-0.6 °C
neliels sniegs

Ilūkstes novadā apvienoja pagastu pārvaldes

12. augustā ārkārtas sēdē Ilūkstes novada dome aizklātā balsojumā iecēla pārvalžu vadītājus, turklāt apvienoja Pilskalnes un Dvietes, Šēderes un Eglaines pagasta pārvaldes.

Pilnu tekstu lasiet «Latgales Laiks» drukātajā vai PDF versijā.

Komentāri

03.10.2009 10:14
Zum,zum
Iesaku izlasīt: Tas, kas patlaban notiek Latvijā, ir sabiedrības stulbuma un alkatības sekas, uzskata bērnu reanimatologs Pēteris Kļava. "Sabiedrība nesaprot globālos procesus, nesaprot, kas tos pārvalda, un neapzinās to, kas patiesībā notiek. Notikumi Latvijā ir tikai viena no globālā ļaunā un viltīgā procesa izpausmēm. Latvijas valsts kā neatkarīga institūcija nekad nav pastāvējusi – ne pēc okupācijas, ne tagad. Tā vienmēr bijusi bandinieks ģeopolitiskajās spēlēs ar ilūziju par brīvību. Cilvēkiem pietrūkst neatkarīgu zināšanu un izglītības, lai izdarītu secinājumus par notiekošo. Bailes, izmisums, nervozitāte, agresija, kas patlaban valda sabiedrībā, arī bija pasaules vareno mērķis. Tā ir sen zināma metodika, kuras rezultāts ir haoss un kultūras degradācija. Cilvēku nelaimes un negatīvās jūtas ir mērķa orgāns, uz kuru rēķina kārtot lietas. No Latvijā valdošajiem - cilvēkiem, kas zaguši un melojuši - būtu muļķīgi prasīt, lai viņi dara kaut ko labāk un stāsta skaistas pasakas. Arī treknais kumoss, kas mums tika pamests, bija metode, lai, pēc tam to atņemot, mūs pilnīgi pakļautu. Līdzīgi kā pie mums notikumi risinājās Argentīnā, Ungārijā. Impēriju neviens nav atcēlis, tikai tagad to sauc par kapitālismu. Par mentalitāti Notiekošais ir arī Latvijā dzīvojošo mentalitātes sekas. Pirms pieciem un desmit gadiem Latvijā risinājās pretīgas, amorālas lietas, un tikai daži žurnālisti, piemēram Domburs, mēģināja cīnīties par procesu caurspīdīgumu. Valsts pārvalde tikai meloja un zaga, meloja un zaga. Drausmīgā alkatība būtībā bija kolektīvās zemapziņas sekas. Mums ir dārgākā valsts pārvalde! Kurā vēl valstī krustojumā ir luksofors par 200 000 latu! Tik mazā valstiņā n-tās skolas un slimnīcas katrā ciemā. Un kāpēc? Tāpēc, ka katrs ārsts gribēja savu slimnīcu ar datorpieslēgumu par nieka miljonu, katrs bandīts savu banku. Ražošana tika iznīcināta mērķtiecīgi, jo negribēja attīstību. Viss gāja uz urrā, katrs gribēja treknāku kumosu, tāpēc vainīgi esam visi. Par vergiem un vergturiem Ko var darīt tagad? Jāinformē sabiedrība par patieso ģeopolitisko pārvaldes sistēmu. Un tur viss notiek kā vienmēr. Bagātie kļūst vēl bagātāki, nabagie - nabagāki. Vara un alkatība iet roku rokā, un, ja sakām, ka nezinājām, ir tikai mūsu personiskā aprobežotība. Ziedošā, smaidošā Latvija ir ilūzija. Patiesībā esam padomju cilvēki, nevis tie latvieši, par kādiem sevi iedomājamies. Kultūra aug simtiem gadu, bet mēs iedomājāmies, ka 500 gadu vietā pietiek ar divdesmnit, tāpēc esam kropli augļi. Mēs esam vergi, kas ievēlēja sev vergturus, lai radītu jaunu verdzības sistēmu. Tagad tikai ostām, kuram smirdīgākas apakšbikses, bet bija taču skaidrs, ka pasaule ir pārražojusies un Latvijas izaugsme nevienam nebija vajadzīga. Krīze ir normālas izglītības trūkuma un mantrausības sekas. Nezinu, vai ir vēl kāda zaglīgāka tauta nekā latvieši. Tieši tas, ka ir slikti un grūti, ir labi, jo tā ir revolūcija.”
02.10.2009 20:47
tra ta taa, vecais
Sabiedriiba jau visu izveerteeja, bet ko nu! Jaataisa D-pils variants,bet nav kam! Taa miiljie!
02.10.2009 11:25
tik,tak, tik,tak....
Dažiem vajadzētu turēt mēli aiz zobiem, bet nevis laist caureju. Kā tik ko uzzina, tā plātās, un iedomājas no sevis" pasules centru". Bet, kad ir jādara elementāras lietas, tad ir atrunāšanās un filozofēšana, vai vēl trakāk , nostaļģija par tālo pagātni.Tikai darbi un attieksme, parādīs kas mēs visi esam , bet sabierība būs tā visa vērtētāja. Kādam šeit tas būtu jāsaprot , ka jāprot zaudēt un atrast izeju kā dzīvot tālāk. Tas nav viegli, bet garā gudrs cilvēks to spēs. Lai visiem veicas, arī tiem , kam klājas šobrīd labi , jo uz jūsu pleciem uzliksies dubultnasta, tad , kad ir slikti vairākumam, labais ātri var aiziet mazumā....
01.10.2009 17:55
*:)*
Ko jūs visi varat te cepties?Kā gribam, tā daram!Likumus joprojām var apiet ar....Paskatieties kas notiek valstī un sapratīsiet, ka mēs neesam savādāki:):):)
01.10.2009 12:10
*
Gribētos lai tā nolikšana pie vietas notiktu ātrāk, jo savādāk pēc šiem varas lēmēju darbiem, strādājot, nedomājot ,tikai pakļāvīgi skatoties Stefanam mutē no novafda nekas pāri nepaliks, tikai pati dome ar saviem lielajiem radu ,draugu štatiem.
30.09.2009 21:33
$$$
Vilciens ir aizgājis...... ko tur vairs, dzive nav mazais bērns visu agri vai vēlu noliks savās vietās.....
30.09.2009 10:13
Lūkass
Ļoti zinoša ,gudra un mierīga , nosvērta Butkeviča, es par viņu arī nobalsoju, bet nevis par tiem kuri bļauj un visi ka trusīši baibās izteikt savu viedokli, iesēdusi savos kabinetinos. bet viena skrien pa domi un auro !
30.09.2009 08:15
@
A par ko ta citu vajadzēja balsot? Par Astiču vai?
29.09.2009 20:46
###
rads rada galaa, draugi ,pusdraugi uttt. skaista un varena muusu doome , te jau smaržo pēc kaut kā spēcīgāka un atbildiiba arii ............................
29.09.2009 10:07
es te
aizmirsat piebilst ka Dviete paliek stradat un novisa liela skolotajaklasta izvelejas-darzinam M.Krievana kaiminiene un gimenes draudzene, , un par sekretari paliek M.Krievana masica un bus vel pienemta Zanite (prieksnieka gramatvede) dome, to pati stasta, tikai vel nav izveidots amats
29.09.2009 08:24
?
A kad vajadzeja balsot, ta jau visi par Raznu, a tagad gudri runaa. Vajag vispirms domat pec tam dariit, nevis darit un pec tam domaat.
28.09.2009 23:15
tuti fruti, ges4@inbox.lv
ir nu gan interesanti-tie konkursiņi notiek lielos gadījumos,lai gan visa Ilūkste čalo,ka pieņems jau zināmas personas-izradzētos,un tāda noslēpumainība,bet līdz šai dienai nav zināms-kas tad notika ar konkursiņu par krievu skolu,nu protams,Bagdanoviča ir labo sarakstā(VīRAMāTE) ,vai kāda Līguča draudzenīte(Skrudalienas),vai labāk Ilonītes kāda rodņa......utttttt.smieklīgi-izrādās ,ka Ilūkstē viss notiek kā pasakā,paskatīsimies tikai kādas būs beigas,vai uz troņa noturēsies karalis ar memzelēm-vispār te būtu darbs Latgales laikam,jo izrādās novadā nav cilvēku kas apmierinātu valdību-ka tik tas labi beigtos!!!!
09.09.2009 14:28
>>>
Konkurss vakantajam amatam: Krīzes laikā pieņemam tikai radiniekus, draugus.Izglītībai un darba pieredzei nav nozīmes.
09.09.2009 14:22
***
Izsludināts konkurss uz izglītības speciālista amatu!!???Varbūt ilūkstē jābeidz rīkot konkursus, labāk bez lieka trokšņa pieņemt uzreiz jau laikus zināmo cilvēku (kā tas jau ir tagad zināms).Grāmarvedībā piemēram,strāda klusiņām pieņemta kārtējā radiniece. Kur ir palikuši uz skolas direktora amatu rīkotā konkursa rezultāti.vai tur nebija sava cilvēka?kuram tiek taupīta darba vieta?
07.09.2009 09:04
es
runaajot par izgliitiibu, ka izglitibas cilveks, konsultee mani vienmer izpilddirektore, bet nu vinas draudzene ir pagaidam loti nekompetenta, bez jebkadas pieredzes
07.09.2009 08:54
:(
man zel ka prieksnieks mil sevi un savu firmu, bet pagasta parvalzu vaditajus ne
07.09.2009 08:52
tautiete
tur jau toni uzdot Razna, kuram pasam naudas ka spalu un citu bedas vins neredz un ka ar Eriku vins izrikojas
06.09.2009 21:04
***
Darba vieta tiek rikota un saglabata draudzenei,Izglitibas nav.Tik daudzi ir palikussi bez darba.Tos jau neviens nenem.
04.09.2009 14:50
es
nu Krievana kungs var tagad mierigi naktis gulet, jo tas bija vina auklejums ka dabuja eriku prom - lielais sapnis piepildijies, pats palicis par ambiciozu lielu lielu prieksnieku, ko vel vairak var veleties
04.09.2009 14:42
atbilde -vins
neviens te neparko nelielas tikai megina nomelnot, man kauns ka esmu no Ilukstes, nevajag jau visa saskatit melno-darbi redzas un daudz kas ir noticis pa siem gadiem, to ka valsti ir krize un ka ta bus ari pasvaldibas es saprotu, ta ir likumsakarigi un logiski, un vai tad si vadiba ir pie ta vainiga
04.09.2009 14:37
taisnibas mekletajs
Ilūkstes novada tauta!!!!attopaties, cik ilgi var liet sos jautajumus, apvainojumus.visi lielakie jautajumi tiek lemti no deputatu vidus.un ja kas nepatik nakat uz sedem un izsakaties cik ilgi var te viens otru zakat, kaut gan redzas ka zakajas tie kam ir pariets celins. Erikas dinastija ir kritusi nu tagad pie visa vainiga ir L;;; vai vina lema?????
03.09.2009 20:17
viņš
Man kauns ka es pazīstu Lī--, man kauns par tiem lielajiem darbiem par ko lielas šeit ka jaunie vadoņi ir veikuši, es nekad nebiju iedomajies ka tā var augt jaunam cilvēkam ambīcijas. Līdz kam mēs vē nonāksim, to visu redzēs jau ziemā.............................................................................................
02.09.2009 15:30
Zum,zum
ir gan te viens atradies,"ejiet uz domes sēdēm". Gribētos man redzēt tos pareizos.Ir jau dzirdēts, ka ir gājuši un runājuši.Solījumi, vieni vienīgi solījumi.... Pretīgi.
30.08.2009 14:45
novērotājs
Ko te tā spriedelēt, aizej uz domi un visu uzzināsi, tur es neredzu nekādu noslēpumu. Nebūsim naivie, viss ir redzams. Tikai neaizmirsīsim, ka arī ir jāstrādā un kas nestrādā, tie sevi uzskata par lieliem speciem, nākat uz domes sēdēm un runāja6t par lietām, nevis tigus plača baumas!!!!
25.08.2009 00:24
:(
Piekriitu kn.Nemaakam saskatiit labo.Patiik runaat te mullkkiibas,jaatbalsta labais. Buutu vadiibai tuvaaki arii passi taapat dariitu.Vajadzeetu draugam arii lidmassiinu nopirktu, konkursus arii neriikotu.Darbus atrastu visiem draugiem ko vai tad nezinat kaa tas notiek?????
23.08.2009 20:28
janis, pinocets2@inbox.lv
paklausoties skolotājā liekās, ka grāmatvedis var darīt ko grib. ja tā var spriest un runāt cilvēks ar augstāko izglītību. kurš māca mūsu bērnus, tad man ir kauns, ka mani bērni mācās pie tādiem pedagogiem. ja tev nav sajēgas kadā veidā tiek aprēķinātas algas, tad vispār turi muti ciet. tur nav nekāda sakara deputātam un sievai. paskaties kas notiek skolā. saimnieciskie strādnieki vīrieši visi skolotāju vīri un pie tam vēl darba laikā droši dzer šņabi un neko vispār nedara. kāda jēga bija konkursam uz saimniecības pārziņa vietu, ja paņēma arī skolotājas vīru un tādu pašu dzērāju kā citi. dikti šaubos, ka citi kandidāti bija sliktāki par viņu.
21.08.2009 16:28
kn
Spļaujam akā no kuras pašiem vien būs jādzer. Izvēlamies visvieglāko un arī visriebīgāko gājienu, otru ķengāt. Bet kā būtu ja varētu sakatīt tik pat kaislīgi ko labu
21.08.2009 09:08
atbilde ***
pilskalnes sekretāre ir uz 0,5 arī kasiere, un ja saliek kopā o,5 vēl sekretāres matemātika viegla, kopa ir vesela slodze
20.08.2009 19:12
***
nav ko braukt virsū Pilskalnes pagasta sekretārei. esi slikti informēts/a, 000, jo viņa pieņemta darbā par sekretāri uz 0.5 slodzi!!!
20.08.2009 17:07
grāmatvede
ja nemāk rēķināt algu, lai ņem no sava vīra grāmatvedi talkā, tā sareķinās. Cik kļūdainas algas ir reķinātas ir jau daudz dzirdēts no skolotājiem
20.08.2009 16:59
skolotaja, gribu palikt anonima, jo algu gramatvedis nonems %
tiem kam viri ir deputāti visu var -sekretare brauc kad grib, algas ari var rekinat ka grib, to es saku ar atbildibu jo, zinu ka skolotājiem ta ir, gaidisu kad man virs bus deputats, tad macisu bernus ari ka gribu
20.08.2009 15:03
Inese
man gan redzam ka ceļš ir pāriets kādam lielam ļaunam rakstniekam, kurš mainot niku raksta vēstules, jo rakstnieks jau ir tāda profesija, varētu tikai pa avīzi nezīmēties, ja zīmējas lai liek īsto pseidonīmu un vēl tak varētu rakstīt pa tiešo, speciāli kurina uguni, bet nu dievs nav mazais cilvēks, redz visu
20.08.2009 14:56
000
tagad var gast visadus melus, bet gribetu zinat kur Jus pasi stradajat ka varat to tik darit ka riet un riet mans viedoklis ir no malas, esmu personigajos jautajumos tikusies, ka jus sakat ar damu, jo pilskalne tika rakstits un atbildi nesagaidiju un vel visam klat, protams ka labak lai vina dara ka Pilskalnes sekretare kas strada uz pilnu slodzi bet majas ir jau 15un tad visi bus apmierinati
20.08.2009 12:30
:) Gudrajai Pūcei
Nu vai tad laiks, ko patērē ceļam uz darbu ir iekļaujams darba laikā??? Zili brīnumi! :) Varbūt jums tur Ilūkstē vajadzētu vēl kādu amatpersonu, kas dzīvo Rīgā... Varētu lidmašīnu nopirkt, lai ātrāk uz darbu tiek :) :) Ko tad tie darboņi nepārvācas uz Ilūksti dzīvot?
20.08.2009 12:28
janis, pinocets2@inbox.lv
uz darbu un no darba braukšana nav ieskaitāma darba laikā. Pērc savu auto un braukā, ja neapmierina sabiedriskais transports. Jaunās darbones var patikt vai nepatikt, tas ir katra personīgais viedoklis, bet uzvedību un morāles normas viņām vēl ilgi jāmācās. Attieksmi pret sevi veido katrs pats un nevajaga teikt ka visi pirms ir bijuši dumji. Kāda tad darbonēm ir tā pieredze vadošos amatos? Lai nolaižas no saviem augstumiem un padomā pirms ko dara.
20.08.2009 11:17
Gudrā Pūce
->Zvirbulim Jūsu "dzelžainais arguments"par amortizācijas izdevumiem ir vairāk teoretisks.Varbūt vajag aprēķināt cik daudz vairāk laika cilvēks patērētu braukdams ar sabiedrisko transportu, kamēr to varētu izlietot darba pienākumu veikšanai?!.........
19.08.2009 14:47
Zvirbulis
-> Gudrajai Pūcei Bet kāds tad audits pārbauda amortizācijas izmaksas? Vai tas tā neskaitās....
18.08.2009 23:07
Jaunatnes atbalstītājs
Gudrā Pūce rullē, izrādās ilūkstieši līdz šim ir dzīvojuši reālā regresā. Malaci Rāznas kungs, tagad tikai velciet visus no bedres ārā.Tikai reizēm neaizmirstiet ka ar iebaidīšanu var arī nekas neiznākt...Var pienākt tādi laiki, ka iebaidīt un iespaidot ir neiespējami.Cilvēki jau ir ļoti dažadi.Par to zelta jaunatni ir tīrais prieks.Padarāmais darbiņš būtu jāpaveic darba laikā, tad arī i vecuma marazms nepienāks, i nebūs darbā tik ilgi jābūt.
18.08.2009 21:26
laimīgie
cien. Rāznas kungs un ko.! Jūs esat malači! Izturību, izturību un vēlreiz izturību! Lai izdodas viss iecerētais un vairāk! Mēs ar jums!!!
18.08.2009 19:55
Gudrā Pūce
Jā es redzu, bet neredzu pamata histērijai.Projektā ir paredzēts asfalts un tas arī būs, kad pienāks laiks.Fiksi tikai blusas ķer... ...un jauca visu,tad kad ienāca l;idzekļi, nevis tieši priekšvēlēšanu kampaņā, šis projekt pa etapiem visos pagastos turpinās jau vairākus gadus.Ne, ka priecātos, ka beidzot 21 gadsimtā tiek radīti cilvēcīgi apstāķļi dzīvošanai. ...redz pa dažām ielām nevar pārbraukt.......es arī braucu.........jau laiks bija izvēlēties piemērotāko maršrutu
18.08.2009 19:50
vietējais
Tantei Ķeivomeģei ir jāatpūšas. Tad skaties ar jauniem spēkiem un ar personīgo šoferi kalnus sagāzīs! :)
18.08.2009 19:36
agents 007
Tauta! Kuram kas nepatīk- lūdzu, aizejiet un pastrādājiet! Zinu ,kā raksta projektus un tam paredzēto naudu nevar novirzīt ne pa labi, ne pa kreisi. Tāpēc nelejiet virsū samazgas cilvēkiem, kuri strādā. Skaudiba un naids līdz labam nenovedīs!
18.08.2009 19:34
Gudrā Pūce, splay@inbox.lv
Nudien, jo cilvēks mazāk zin, jo vairāk tušus salmus kuļ.Kāpēc , kurmi,nepajautā, tiem kas var atbildēt par asfalta liešanu.Tas patiešām ir paredzēts projekta līdzekļos un arī būs.Tāpat arī ar citām lietām.Briesmīgi visiem patīk šausmu stāsti un rēgojas sazvērestības.Benzīna uzskaiti ik gadu pārbauda audits.Domājat, ka viņi ir dumjāki par jums lielie spriedelētāji un visziņi.Jādomā, ka katrs spriež pēc savas samaitātības pakāpes.Bailes padomāt, ko šie cilvēki darītu, ja tiktu pie teikšanas. Jaunās darbones jums nepatīk?Gudrs neviens nav piedzimis,bet vecuma marasms, gan ir izplatīta parādība. Daudz svarīgāk novadam ir viņu darbaspējas, enerģija, radošās idejas un drosme darboties šajā vilku bedrē.Jums būtu jābūt pateicīgiem, ka savu enerģiju viņas atdod novada labā.Ar labu gribu un apņemšanos var lielus darbus izdarīt, un jau ir izdarīti, ja vien labi apskatās apkārt ar velmi ieraudzīt.Bet vieglāk jau ir kritizēt, tad jau pats tāds šķietami labāks izskaties......... Žēl aizkrāsnē gulētāju, kurus no siltajām vietām izraidīja?Uzdodiet sev jautājumu, ko tad šie cilvēki savos amatos ir paveikuši?Smuki sēdējuši un šad tad galviņu noglaudījuši?! Novadā problēmu ir daudz, bet tas ir normāli.Kur kaut kas notiek, tikai tur rodas arī kļūmes.Tomēr paveiktā un labā ir daudz vairāk.Briesmīgs ir tikai sastingums, kas bija pārņēmis visu pirms Rāznas kunga darba uzsākšanas.Tas bija reāls regress.
18.08.2009 17:06
PETERIS
UN KĀ TAD BŪTU AR VETĀRSTU,VAI TAS NA KOMPETENTS
18.08.2009 16:50
Ne Jānis, ne Pēteris
Par IP adreses publiskošanu izlasiet smalko druku zem vārdiem -pievienot komentārus.Šī sarakste taču nekurina naidu un utt.,ja kādam nepatīk taisnība, tad ir grūti.Visam mīļie pamatā ir Domes lielais Vadonis.Un varbūt jau pietiek diskutēt... nekas jau nemainīsies, tikai atkal kāds var palikt bez darba un viss.
18.08.2009 16:31
verotajs
vai tad nav dome datorspecialista kas nolasitu vai palugtu lai kads pasaka IP adresi -un redzes, kuram nav darba ko darit un var izlikties par jani un Peteri sedet un rakstit komentarus
18.08.2009 15:59
janis, pinocets2@inbox.lv
ar to redzēšanu gan tev nav pārāk labi. vairāk gan tu neko neredzi.
18.08.2009 15:38
ilūkstietis
->janis kā saka "разведка донесла"
18.08.2009 15:37
ilūkstietis
->? cik banala domāšana :). Diemžēl nāksies jūs sarūgtināt, ko es neesmu viņa. Esmu cilvēks no malas, kurš redz drusku vairāk neka pārējie.
18.08.2009 15:35
janis, pinocets2@inbox.lv
kā tad savādāk var zināt kurā Daugavpils pusē dzīvo.
18.08.2009 15:31
?
nez kāpēc man liekās , lasot šo visu, ka ilūkstietis ir viņa -izpilddirektore. ; )
18.08.2009 14:10
ilūkstietis
vēl reiz saku ka es negribu attaisnot kau to nelikumīgu. Es vienīgi gribu pateikt ka visi mēs esam tadi paši. Bet citos vainas redzam labāk neka sevī.
18.08.2009 14:07
ilūkstietis
to janis nu nepiekasies, lūdzu, pie vārdiem. Diez vai tu pats sēdētu darbā līdz astoņiem ja tev nebūtu kas darams :) Un ne mums lemt kur viņai strādāt, Ilūkstē vai Daugavpilī vai vēl kaut kur. Domāju, ka tu izbraukāji ar autobusu tikai tāpēc ka nebija iespējas braukt ar mašīnu.
18.08.2009 13:44
janis, pinocets2@inbox.lv
ilūkstietim Tur jau tā lieta ka darbā sēž nevis strādā. Pats strādājis esmu Daugavpilī un brīnišķīgi zinu, ka ar autobusiem var visu izbraukāt. Bet ja nevar vilkt tādu nastu, tad jāstrādā Daugavpilī.
18.08.2009 13:40
ilūkstietis
turklāt, redzot viņas atdevi pret darbu - cepuri nost. Ne katrs no mums varētu izturēt tādu slodzi un tādu mēslu kaudzi kas gāžas visu laiku.
18.08.2009 13:33
ilūkstietis
to janis es negribu attaisnot vinju ja tas ir pārkāpums. Skaties manu iepriekšējo komentāru. Kas ir bez vainas lai pirmais met akmenti (C) Savādāk nomelnot un apsūdzēt citus - katrs no mums ir liels prātējs.
18.08.2009 13:29
janis, pinocets2@inbox.lv
ilūkstietim un automašīnas amortizācija? Vai tā nenolietojas? ja jums cienītais ir bijusi saskare ar budžeta iestāžu darbību, tad būtu jāzina, ka katrai automašinai ir jābūt ceļazīmei. ceļazīmē tiek norādīts degvielas patēriņs, izsniegšanas daudzums(kad,cik), patēriņa norma, nobraukto km skaits, maršruts. Un tam visam starp citu ir jāsakrīt. Un ja degviela tiek ielieta atsevišķi tad šie cipari nekad neies kopā ne ar vienu grāmatvedības atskaiti. Pieļauju tikai to, ka ceļazīmes netiek vispār pildītas un uzskaites vispār nekādas nav. Ja jums par šo jautājumu rodas šaubas tad aizejiet uz jebkuru normālu organizāciju un uzziniet kā to pareizi dara.
18.08.2009 13:29
ilūkstietis
to *** tur es piekrītu. bet pirms dzīt bočkas uz citiem pasakiet godīgi, vai jūs viņas vietā braukātu katru dienu ar autobusu visos laika apstākļos, kad līdz astoņiem vakarā sēdi darbā, ut.t. Ņēmot vērā ka Daugavpilī viņa dzīvo ne jau pie autostacijas, bet pilsētas otrā galā... Ja jūs, ceinītais, liekot roku uz sirds sakat ka jūs esat labs un tā nemaz nedarītu, tad jūsu dusmas ir pamatotas un taisnīgas. Pretējā gadījumā "redzu skabargu brāļa acī bet savā baļķi neredzu".
18.08.2009 13:23
***
Benzīnu var būt ar ī pērk paši , bet kā ir ar mašīnas amortizāciju, tas ir par nodokļu maksātāju naudu vai ne tā?
18.08.2009 12:58
ilūkstietis
to Q "Pavērojiet arī kā nāk domes darbinieki uz darbu(cikos) un kā iet projām no darba(cikos)". Vot vot. Kad cilvēks sēž darbā līdz 7-8 vakarā, vai arī kad (to jūs protams nepavērosiet) viņš vakarus un naktis sēž mājās pie darba lietām, vai brīvdienās? A jūs, cienītais, pamanat ja kāds nokāvē pusstundu, vai tam līdzīgu. Kas ir melns tas melnu tik i pamana!
18.08.2009 12:54
ilūkstietis
to Janis, vot ka rodas baumas. Viens kaut ko pasaka un tad visi maļ katrs pēc sava prāta (es par to aku kapsētā). Ja nezinat, aka tiks rakta par pašvaldības naudu. Bet daži iedzivotāji PAŠI izteikuši vēlēšanos ziedot. Tāpēc arī tautai tika dota šī iespēja - kurš grib, tad lūdzū, un nevis tāpēc ka domei nav naudas un ziedojumi būtu vienīgais finansu avots! Un, cienītais, vai varat pierādīt ka izpilddirektore braukā uz pašvaldības degvielas? vai tas arī ir tikai tukšs blablabla?
18.08.2009 11:04
Q
Ir prieks redzēt, lai arī anonīmi(kaut arī līdz laikam)cilvēki nebaidās paust savas īstās emocijas.Par Keivomeģu pāri būtu vēl jāpastrīdās, vai tiešām ar pašvaldības mašīnu tā tiek braukāts(zināms ka ir personīgā, kā arī meitai sava masīna).Pavērojiet arī kā nāk domes darbinieki uz darbu(cikos) un kā iet projām no darba(cikos).Ar to darba vietu es piekrītu Buržujam , ka rīt jau var nestrādāt, jo Valstī tagad tāds laiks, kad likumi nepastāv. Par sporta halli vairs arī nemaz nedomājiet, tā ir būvbedre pilsētas centrā, jo nauda nav iedalīta(palasiet Latvijas Avīzi, 13.jūlijs), tur uzzināsiet kam ir iedalīta nauda.
18.08.2009 10:50
janis, pinocets2@inbox.lv
Ķeivomeģei toties pietika prāta neprasīt naudu no tautas. Varbūt vēl lai paprasa naudu halles celtniecībai, kaut ko tas process ir apstājies. Un vēl . Lai nolikvidē būvinženiera amatu, kurš saņem naudu ne par ko. Un pie tam amatā pensionārs, kurš neprot latviešu valodu. Kā tad viņš var kaut ko uzraudzīt dokumentos, ja dokumentācija un likumdošana ir latviešu valodā. Laikam alga ir laba, ja tur sēž ar visiem mīnus 70% no pensijas. Uzdodiet sev jautājumu Kam tas viss ir izdevīgi?
18.08.2009 10:37
patriots
Tā kā Keivomeģu pāris braukāja, vēl izpilddirektorei ir ilgi jāmācās braukāt-sestdienās pie meitas uz Rīgu, pat Madonā varēja sastapt,
18.08.2009 09:44
Janis, pinocets2@inbox.lv
lūkstes dome ir kas īpašs. Vadība baidās droši vien no taisnības. Interneta mājas lapā nav atļauts komentēt rakstus - demokrātija. Prasa naudu kapsētas akas izbūvei - nabadzība, bet tajā pašā laikā ar pašvaldības transportu brauc kur grib un kā grib, protams degvielu kāds uzdāvina. Un nav kauns paprasīt lai naudu vāc baznīcā? Vai izpilddirektorei nav algas lai brauktu uz mājām no darba uz Daugavpili. Citi brauc ar autobusiem un visu paspēj.Brīvdienās brauc kur vien grib ar dienesta transportu. Lai pārtrauc šo bezjēdzīgo naudas tērēšanu un būs nauda akai. "Ornaments" aku var izbūvēt. Bet lai direktorīte arī pārtrauc bezjēdzīgi lietot dienesta transportu un dot to arī vīra vajadzībām. Vēl ir daudz kas interesants ar konkursiem par remontiem. Izrādās ka vienīgā firma "Būtība" kas ilūkstē jau ne pirmo gadu taisa remontus. Rodas jautājums Kāpēc? Kur tad vietējo uzņēmēju atbalsts? Un par skolām. Vai kultūras vadītāja var kaut ko sakarīgi lemt par skolu attīstību un to darbu, ja pati nav ne vienu dienu strādājusi skolā? Vispār Ilūkstes domes vadībā ir pārāk daudz nekompetentu amatpersonu, lai kaut kas varētu normāli funkcionēt.
17.08.2009 21:51
buržujs
nu ja tu vēl strādā, tad rīt jau laikam nestrādāsi HI HI HI !!!!!!!!!
17.08.2009 20:43
x
Novadniekam janoņem rozā brilles, jo daudz kas šeit rakstītais ir skaudrā patiesība! Par ko ļoti žēl . Bet es nemaz neesu atlaistā, stradāju.
17.08.2009 18:04
novadnieks, raivis.linards@inbox.lv
Cik saprotu,šie skauģi ir atlaistie pie novada reorganizēsanas!!!!! Ir skumīgi skatīties un klausīties, jo tiek sēts tikai un vienīgi naids no iedzīvotāju puses (un netikai). Vienreiz vajadzētu saprast, ka ir jāļauj izvēlētajai vadībai strādāt, jo tauta ar ievērojamu balsu vairākumu izvēlēja,to ko viņa gribēja redzēt, un esmu pārliecinats, ka visi šie negatīvie izteicieni ir tikai, lai atkal kartējo reizi uzkurinātu negāciju tautā.
17.08.2009 17:12
Jānis
Viss ir nopirkrs un par visu ir samaksāts.Arī konkursos vinnē vajadzīgās personas(nav tikai saprotams kāpēc viņus rīko!?).Tagad likums nevalda, bet valda visatļautība.Vai kāds ir parēķinājis cik Ilūkstes domē ir grāmatvežu un cik viņu vēl ir nolemts pieņemt?Kāds viņiem visiem ir atalgojums? Arī projektu naudiņa tiek "pareizi"novirzīta.Lai jau cilvēkiem tiek.Tikai nevajag runāt par algu samazinājumiem.Samazināts jau tiek , bet vai pareizi un likumīgi tas tiek darīts?
17.08.2009 08:15
ilūkstiete
Ļoti '' stipri " kadri ir domē , sākot ar lielo dāmu un beidzot ar kultūras un izglīlības dāmu, vai tiešām tā tam visam ir jābūt man ir sāpīgi skatīties un klausīties tukšajās runās.
16.08.2009 23:17
Skats no malas
Nav jau tās solītās naudas.Ko tagad darīs domes vadība? Gribētos vēl zināt kā pagasti ir izlietojuši savas apvienošanās naudas?Vai tikai viņas nav apraktas sporta hallē?Vai atkal sagrūztas Bebrenē!Citur jau neko nevajag.Un protam saprātīgus un sava darba zinošus cilvēkus Ilūkstes novadā nevajag.Jo tu gudrāks, jo tevi ātrāk novāks no ceļa, ja ne pa labam tad savādāk...Tagad jau Rāznas kungam nav oponentu visi tikai par.Tā arī nonāksim pie neatgriezeniskas izsaimniekošanas.
15.08.2009 18:45
kurmis
Paskatieties kas notiek apkārt , kādas ielas , nepabeigti remonti, nevajadzēja tad visas jaukt priekšvēlēšanu kampaņā , kaut gan teorētiski tas bija Eiropas projekts, kura tāmē vajadzēja būt iekļautam asfalta segumam, jo parasti projektu apstiprina līdz nodošanai ekspluatācijā. Kur tad interesanti ir palikusi asfaltam paredzētā nauda, No malas skatoties arī liekās ka kaut cik zinošākas personas tiek novāktas, vietā ieliekot jauņas nezinītes , kas tik liek tos parakstiņus nesaprasdamas par ko parakstās, Interesanti gan.