Pēdējā laikā esam saņēmuši ziņas par pasta nodaļu slēgšanu visā Latvijā -- nesen Daugavpilī tika slēgtas divas: tirdzniecības parkā „Solo” un Jaunbūvē. Taču ir arī labas vēstis. Ceturtdien, 30. oktobrī, Daugavpilī, tirdzniecības centrā „Ditton”, tika atklāts „Latvijas Pasta” klientu centrs.
Neilgi pirms pasākuma bija publicēts preses paziņojums, kurā tika informēts, ka tas būs lielākais un modernākais "Latvijas Pasta" (LP) klientu centrs Latvijā. Noteiktajā dienā LP klienti ieradās tirdzniecības centrā stundu pirms atklāšanas -- lai saņemtu sūtījumus, pensijas un citus pakalpojumus. Tika nolemts nelikt cilvēkiem gaidīt, līdz noslēgsies atklāšanas ceremonija, tāpēc rozā lentīti, kas bija īpaši pieskaņota "Latvijas Pasta" jaunajam logotipam -- rozā putnam, „Latvijas Pasta” Pasta tīkla vadības daļas vadītājs Mārtiņš Liepiņš un Daugavpils mērs Andrejs Elksniņš pārgrieza pēc tam, kad klienti bija sākuši saņemt pakalpojumus. Taču tas nemazināja svētku noskaņu.
"Saskaņā ar jauno koncepciju mēs tagad pasta nodaļas saucam par klientu centriem. Un mums bija ļoti svarīgi pirmo klientu centru atvērt arī Latgalē. Tas ir pirmais šajā reģionā un sešpadsmitais Latvijā. Dažādu iemeslu dēļ mums nekādi neizdevās to izdarīt, tāpēc šodien esam ļoti priecīgi, ka beidzot ir izdevies īstenot iecerēto. Šis ir līdz šim lielākais centrs, kur strādā trīs kases, kā arī lielākais platības ziņā. Kad meklējām vietu šādam centram, loģiska izvēle bija "Ditton". Pašlaik Daugavpilī strādā četras pasta nodaļas. Runājot par nesen slēgto nodaļu Jaunbūvē, jāatzīmē, ka 600–800 metru attālumā, lielveikalā „Rimi”, atrodas vēl viena nodaļa, kur sniedz tādus pašus pakalpojumus. Tāpēc Jaunbūves iedzīvotāji var doties turp un saņemt nepieciešamos pakalpojumus. Atgādinu, ka Daugavpilī ir četras nodaļas, un „Ditton” ir lielākais LP klientu centrs. Kādam, iespējams, tas nebūs īpaši ērti, bet mēs ņemam vērā daugavpiliešu vairākuma viedokli, tāpēc klientu centra atklāšana šajā tirdzniecības centrā bija vispiemērotākais un pamatotākais lēmums. Ar ko klientu centrs atšķiras no pasta nodaļas? Pirmkārt un galvenokārt, darbinieki un klienti ir vienā līmenī. Mēs esam atvērti klientiem -- vairs nav šķēršļa, varam iznākt pie klienta un palīdzēt viņam izvēlēties nepieciešamo pakalpojumu. Tagad mums ir pašapkalpošanās galds ar visu nepieciešamo sūtījuma noformēšanai, ieskaitot kārbas. Šādi pašapkalpošanās galdi vēl nav pieejamas visos centros, taču saskaņā ar mūsu koncepciju tie ir paredzēti. Daugavpils centra pakalpojumu klāstā nav būtisku jaunumu, taču mēs atzīmējam, ka esam kļuvuši pieejamāki,” sacīja Mārtiņš Liepiņš.
Jauno centru augstu novērtēja arī Daugavpils mērs. “Daugavpils ir nosargājusi pasta nodaļas mūsu pilsētā. Pašlaik “Latvijas Pasta” pakalpojumi būs pieejami četrās apkaimēs: centrā -- „Ditton”, Jaunbūvē -- lielveikalā „Rimi”, Ķīmijā -- veikalā „Maxima” un Jaunajā Forštatē. Šī nodaļa, iespējams, tuvākajā nākotnē pārcelsies uz jaunām telpām TC „Aveņu centrs”. Mēs nosargājām šos četrus centrus, lai pasta pakalpojumi būtu pieejami mūsu iedzīvotājiem. Mums arī izdevās vienoties, ka katrs no šiem centriem tiks rekonstruēts un modernizēts. Un šodien mēs jau redzam šo vienošanos rezultātus šeit, „Ditton” tirdzniecības centrā. Šis ir liels, moderns pasta pakalpojumu centrs. Darbojas trīs kases, ir atsevišķa zona sūtījumu nodošanai, kur nebūs jāstāv kopējā rindā ar tiem, kas vēlas saņemt citus pakalpojumus, pašapkalpošanās zona sūtījumu iesaiņošanai, kas aprīkota ar visu nepieciešamo, tostarp svariem precīzai svēršanai. Šis centrs ir pieejams cilvēkiem ar ierobežotām iespējām un māmiņām ar bērnu ratiņiem," sacīja Andrejs Elksniņš.
Ir vēl viena būtiska priekšrocība. Jaunais klientu centrs būs atvērts septiņas dienas nedēļā. Tas atrodas tirdzniecības centrā „Ditton”, Cietokšņas ielā 60, paviljonā "Zaļais tirgus" blakus zivju nodaļai. Darba laiks -- no pirmdienas līdz svētdienai no pl. 8.00 līdz 18.00.






Komentāri