1960.
Vēstule avīzes „Padomju Daugava” redakcijai: „Mūsu pilsētā ar katru gadu pieaug privāto automašīnu, motociklu un motorolleru skaits. Diemžēl šo transportlīdzekļu remontam Daugavpilī nav nevienas remontdarbnīcas. pat tad, ja ir jānomaina detaļas, jāvēršas pie spekulantiem, taču ne visi spēj maksāt par rezerves daļām trīskāršu cenu, kādu prasa spekulanti. Manuprāt, Daugavpilij vajadzētu sekot Rēzeknes un Krustpils piemēram un atvērt vismaz vienu privātā transporta remontdarbnīcu.
1970.
Daugavpilī notika pirmās pilsētas skolēnu sacensības aviomodelismā. Tajās piedalījās pagarinātās dienas skolas, 11. vidusskolas aviomodelisti un aviosporta kluba dalībnieki. Neskatoties uz sarežģītajiem meteoroloģiskajiem apstākļiem, sportisti sasniedza labus rezultātus – pirms sacensībām viņus labi sagatavoja pulciņu vadītāji V. Okuņevs un A. Trofimovs. Lieliskus panākumus guva jaunais aviomodelists A. Stupeļs, kurš izpildīja pirmās jauniešu kategorijas normatīvu A-1 planieru grupā. Pilsētā daudzi vēlas nodarboties ar šo hobiju, tāpēc jaunajā mācību gadā šādi pulciņi varētu tikt organizēti arī citās skolās.
1980.
Vēstule avīzes „Krasnoje Znamja” redakcijai: „Mums, ilggadējiem Daugavpils iedzīvotājiem, ir sāpīgi apzināties, ka kādreiz biezais Stropu mežs atkāpjas, jo norisinās intensīva rūpniecisko un civilo būvju celtniecība. Tagad meža vietā šur tur redzamas vien retas priedes. Mūsu pilsētā ir izdarīts viss iespējamais, lai iedzīvotāji nevarētu elpot svaigu gaisu un doties ogot un sēņot. Īpaši lielu kaitējumu rada vietējais smilšu karjers, kurš ar katru gadu kļūst aizvien lielāks. Kāpēc Stropu mežaparku neaizsargā apkārtējās vides aizsardzības likums?”
1990.
Ķīmiskās šķiedras rūpnīcā (ĶŠR) ir kadru problēmas – šogad kopumā atlaisti no darba 343 cilvēki, bet vēlāk pieņemti darbā 399 cilvēki. Apvienības „Himvolokno” direktors Jānis Ambainis apgalvo, ka ĶŠR ir gatava pieņemt darbā vēl aptuveni 300 strādniekus, taču uzņēmumā ir darbaspēka deficīts. Taču ir nepieciešami speciālisti, nevis tikai cilvēki, kuriem ir minimālas darbgaldu apkalpošanas prasmes. ĶŠR ir arī materiāli tehniskā nodrošinājuma problēmas, taču pagaidām uzņēmums veiksmīgi tiek ar tām galā – šī gada sešos mēnešos saražots par 300 tonnām ķīmiskās šķiedras vairāk nekā šajā pašā laika posmā pagājušajā gadā.
2000.
Daugavpils cietoksnī norisinājās pilsētas 725. dzimšanas dienai veltītas sacensības triālā – līdz šim neredzētā sporta veidā (dabisku un mākslīgu šķēršļu pārvarēšana ar velosipēdiem un motocikliem). Šo pasākumu sponsorēja ne tikai pilsētas dome, bet arī uzņēmums „Latgales alus”, „Uniflex” un „Coca-Cola”. Sacīkstēs piedalījās deviņpadsmit sportisti no Rīgas, Cēsīm un Liepājas. A klasē labākais bija Agris Kibars.
2010.
Turpmāk policija plāno lielāku uzmanību pievērst ātruma režīmam uz Latvijas ceļiem, un šādu pārkāpumu atklāšanai izmantos jebkuras likumīgas metodes, tostarp – netrafarētas automašīnas un ātruma mērīšanu no slēpņa. Valsts policijas Prevencijas pārvaldes vadītājs Edmunds Zivtiņš jau ir parakstījis attiecīgu rīkojumu. Viņš atzīmēja, ka cilvēki ar svītrainu zizli pēkšņi neizleks uz ceļa no krūmiem. Pēc viņa teiktā, policija plāno rīkoties citādi – policisti slēpnī ar radaru fiksēs automašīnas ātrumu un nosūtīs informāciju par pārkāpēju nākamajam policijas postenim., kurš atradīs nepilna kilometra attālumā no pirmā inspektora. Gan Rīgā, gan reģionos, tostarp Latgalē, policija sāks aktīvi izmantot netrafarētus auto.