Mūs lasa Daugavpils, Ilūkstes, Preiļu, Krāslavas, Dagdas, Aglonas, Līvānu un citās pilsētās un novados
2023. gada 8. decembris
Piektdiena
Gunārs, Gunis, Vladimirs
-9.3 °C
apmācies

Daugavpils teātrī atcelts mākslinieciskās padomes priekšsēdētājs

Daugavpils teātra mākslinieciskā padome ir izteikusi neuzticību un no ieņemamā amata atcēlusi tās priekšsēdētāju režisoru Hariju Petrocki.

Komentāri

18.02.2004 20:05
janic
ko Jus te nematies, varbut, to kas notiek teatri, ari teatri zinas labak! profesionali- neprofesionali, tas nav musu tema, mums jaskatas un jalasa! un nevis jaapd..., vai piedodiet, jaapliek teatris un vieniga par teatrri rakstosa zurnaliste. Varbut, labak palugsim, lai Kilevica panem diktofoninu un aiziet lidz teatrim aprunaties, acimredzot ir par ko ja jau tadas emocijas un visiem bus labak, gan lasitajiem, gan kasitajiem, jo, piedodiet, ari komentetaja raksta ir atspogulots tikai viens viedoklis, teatra administraciju parstavosais, kautka ne parak ko? un ko ta parejie?
18.02.2004 19:55
karls
jautajums li, un kur tad vini ir? kur ir vinu viedokli, publiceties Latgales Laikaa nevienam nav aizliegts, lai tik raksta savas domas un recenzijas,domaju, ka ieguveji butu visi, tas ka kakis maisaa, jau ir loti jauki, zeel, ka tik neviens nezin kaadaa kraasaa... li., uz prieksuuuu, pamudini savus profesionalus!!! un pavisam tas nebus divaini!
18.02.2004 18:57
li
Pilsētā ir daudz ļoti labu kultūras vēstures skolotāju, kaut, laikam, kādam tas šķiet dīvaini. Daži no viņiem apmeklē izrādes netikai Rīgā, bet arī Krievijā, Polijā. Ar viņiem intereanti runāt.
18.02.2004 14:56
karls
jautajums li- kuri ir tie "daudz profesionalakie cilveeki?" un musa, no kurienes taaada informacija, ka krievu trupa ir skandalisti?
18.02.2004 10:42
li
Pilnīgi piekrītu tam, ka izmaiņas teātrī ir nepieciešamās^ darbs pa parkiešu un tikai pēc tam draudzīgās attiecības. Bet par Kilevicu - es apšaubu viņas kompetenci neviss žurnalistikā, bet to, ka viņa ir labākais un vinīgais speciālists teātra jautājumos.
17.02.2004 23:10
aivis, daugavpils@lutheran.apollo.lv
Tas, kas notika ir normāli- pareizi pateica I.Laizāne, demokrātisks process, jo ir izveidojusies nedaudz absurda situācija. Režisors ir, aktieri ir, tikai izrāžu nav. Kāds tad ir režisora pienesums- viena izrāde, un to par veiksmi nenosauksi(Drakula), citu nav un nav dzirdams, ka būs. Bet latviešu trupas aktieriem ir jāspēlē un viņi to grib darīt. Nav tagad jāšausminās un jārokas, kas, ko, kāpēc, bet jāstrādā. Teātris nevar būt ar vienu režisoru. Teātrim ir jāpadomā arī vēl par divām lietām( tieši I.Laizānei)- reklāma un, lai skatītājs sajūt to, ka viņš šajā teārtī ir gaidīts. Ja teātra vadība nespēj februārī pilsētā nodrošināt standarta afišas ar februārī skatāmā izrādēm, tad jājautā, ko viņi dara, un kāpēc teātra mākslinieciskais vadītājs naqv panācis, ka šī nejēdziba tiek labota. <br>Li, bet žurnālistus liec mierā. Kilevica ir kompetenta, notici man šoreiz, jā!
17.02.2004 19:07
li
Bet kas pateica, ka Kilevica ir kompetenta. Ir daudz professionālākie cilvēki. Un tie diez vai mūsu teātrī var baudīt mākslu.
17.02.2004 14:27
Inta, rkn@drp.lv
Cik šausmīgi ir lasīt komentārus, kad cilvēki lej viens otram uz galvas samazgas. Jāiet uz teātri, lai baudītu mākslu, nevis lai apliktu viens otru.Kad mēs beigsim viens otru ēst?Un ko īsti mēs dalām? Jebkurā vietā ar laiku ir vajadzīgas pārmaiņas, tas nāks tikai par labu gan tiem cilvēkiem, kas no jauna atnāks, gan tiem kas turpinās strādāt. Nekur jau Harijs nepaliks.Galu galā cik tad mums to profesionālo režisoru ir. Turaties. <br>Ja Linda arī raksta, tad viņa ir viena no kompetentākajiem, kas vispār Daugavpilī var uzrakstīt par teātri.
17.02.2004 13:01
Linda Kilevica, linda@latgaleslaiks.lv
Nerakstiet nu niekus - es neesmu uzurpējusi ekskluzīvas tiesības rakstīt par Daugavpils teātri. :) Un - ja I.Soikāna rakstā kaut kas nebūtu kārtībā, tas vienkārši netiktu publicēts.
16.02.2004 21:34
musa
Nevienu neinteresē teātra māslinieciskās padomes sastāvs? Iecelta daļa ir cilvēki, kuri vismaz kaut ko apjēdz savā jomā. Bet ievēlēta daļa pārsvarā ir skandalisti no krievu trupas, kura bija pārliecināta, ka ir ģeniālā, bet tagad vajag dalīties ar latviešu trupu, bet negribās. Pietiek viņus lielīt. Dažas labas komēdijas un bērnu izrādes vēl neko īpašu nenozīmē. Princīpā spēlē viņi viduvēji un kaut ko citu, nekā komēdija pavilkt nespēj, kaut paši ir pārliecināti, ka nav laba režisora. Bet Sokānam tas ir pasūtits materiāls, jo par teātri parasti raksta Kilevica.