„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 22. decembris
Svētdiena
Saulvedis
+1.1 °C
apmācies

Kāpēc zemes dienestā ir rindas?

- Daugavpilī zemes dienestā valda ļoti lielas nekārtības un cilvēkiem jāstāv nenormālās rindās. Apkalpojošais personāls nav nedz laipns, nedz pretimnākošs. Tiek noteikts dokumentu izpildes termiņš, bet man jānostāv rindā vairāk nekā divas stundas, kavējot darbu, bet dokumenti netiek noformēti, -- šādu sašutuma pilnu vēstuli atsūtījusi Sandra "Latgales Laikam".

Komentāri

23.05.2004 21:35
jezyps
Jā ir gadījies būt zemes dienestā un stāvēt rindās! Visvairāk mani pārsteidz ka Latvijas valsts iestādē klientu pieņemamā izstabā televizors rāda kaut kādu krievijas kanālu! Kādus kanālus skatāmies - tāda arī attieksme pret klientiem! Iesaku šo objektu iekļaut tūrisma maršrutā kā PSRS atliekas klientu apkalpošanā!
21.05.2004 22:11
aleanse
Ja vēl tur bija tikai 15 cilvēku rinda, tad vienkārši pārējiem cilvēkiem pacietības vadzis bija trūcis...
21.05.2004 21:59
sandra
Pakalpojumi ir salīdzinoši dārgi priekš mūsu maksātspējas, bet salīdzinoši ar pasaules cenām mēs strādājam par smieklīgi lētu cenu," pauda V.Niedra. <br> Mēs dzīvojam Latvijā un daudzās valsts iestādēs algas nav tik augstas, kā mēs vēlētos, bet, ja persona strādā klientu apkalpošanas sfērā, tad ir jābūt ne tikai sava aroda speciālistam, bet arī jāpieprot laipnība un pieklajība. Saprotiet reiz, ka klientu neinteresē kādas iekšējas problēmas ir mums katram, jo darbs ar klientiem ir līdzīgs skatuves darbam - es eju skatīties un saņemt kaut ko, nevis tikai domāt vai kārtējam ierēdnim nav problēmas un vai man nav jāizturas laipni pret izrādīto neiecietību.
21.05.2004 08:50
Iedzīvotājs
Jā, tur rindā ir jāpavada viss atvaļinājums, lai kaut ko piereģistrētu. Tur jāpadomā par darba organizāciju, jo klientam ir jābūt pirmajā vietā un arī VZD ir jādomā par savu reputāciju. Kādreiz arī CSDD bija rindas un nekārtība, bet tagad patīkami aizbraukt uz turieni. Gribu aicināt VZD nevis taisnoties par savām neizdarībām, bet paskatīties uz savu dienestu klienta acīm, jo jūsu iekšējās problēmas mūs maz interesē.