Tāda nu ir mūsu psiholoģija -- lamājamies, ja ir slikti ceļi, un nav labi arī tad, ja būvē ceļus. Dažus pēdējos mēnešus Daugavpils atgādina lielu būvlaukumu. Tas neapmierina ne gājējus, ne autovadītājus. Remontdarbu lauvas tiesu veic Rīgas firma „Binders”. Būvdarbu vadītājs Armands Vēveris pastāstīja „Latgales Laikam”, kā sokas darbs viņam uzticētajos posmos: 18. novembra, Ventas un Vidzemes ielā, kā arī tramvaja sliežu rekonstrukcijas projekta realizācija.
Daugavpilī A13 projektā viss rit pēc plāna. Atsevišķos posmos ir ieklāta virsējā, trešā asfalta kārta. Septembra sākumā šeit jau būs apzīmējumi un luksofori, sāksies nožogojuma barjeru uzstādīšana. Vissarežģītākais posms, kuram noteikts minimālais termiņš, jo tuvojas rudens, ir gaisa tilts no Varšavas ielas un tālāk pa dambi līdz upei. Sarežģīts tas ir tāpēc, ka šeit vienlaikus tiks īstenots ceļa remonta un tramvaja sliežu nomaiņas projekts, jo darbus veic dažādas firmas. Plānots ieklāt divas asfalta kārtas, virsējo kārtu ieklās 2014. gadā. Tramvaja sliedes būs nedaudz pārceltas pa labi. Tiltam jābūt gatavam līdz 15. oktobrim, tad tiks atklāta kustība pa dambja augšējo un apakšējo daļu divos virzienos.
Pašlaik celtnieku galvenais uzdevums visos objektos ir paspēt līdz ziemai ieklāt atjaunojamajās ielās asfaltu, neatstāt izraktas tranšejas, bedres utt. Pilnvērtīgi strādāt iespējams līdz oktobra beigām, ja laika apstākļi neieviesīs savas korekcijas. Daudz kas ir atkarīgs no laika apstākļiem.
Visu rakstu lasiet 30.augusta numurā.