„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 26. aprīlis
Piektdiena
Alīna, Rūsiņš, Sandris
+11.4 °C
daļēji mākoņains

Tramvajs itin kā ir, itin kā nav…

Grūti pateikt, vai situācija ar jauno tramvaju piegādi Daugavpilij ir komiska vai traģiska. Informācija liecina, ka, neskatoties uz visu kavēšanos un termiņu pārkāpšanu, viens vagons Daugavpilij tomēr esot piegādāts, tas atrodas muitas noliktavā, nevis tramvaju uzņēmumā.

Kā teica Daugavpils tramvaju uzņēmuma valdes loceklis Ēvalds Mekšs, līgumā teikts, ka desmit dienas līdz piegādei ražotājam tas ir jāpaziņo, lai tramvaju uzņēmums varētu sagatavoties kravas pieņemšanai bāzē Jātnieku ielā. Taču netika saņemts nedz piegādes paziņojums, nedz arī tramvaji.

Par to, ka pilsētai esot atsūtīts jaunais vagons, Ēvalds Mekšs uzzinājis no žurnālistiem, bet oficiālus dokumentus, kas to apliecinātu, uzņēmums joprojām nav saņēmis.

Jau 31. augustā beidzās termiņš, līdz kuram Daugavpilij bija jāsaņem pirmie četri vagoni. Kārtējo pirmā vagona piegādes termiņu ES projektā pārcēla uz 12. septembri, bet arī tas netika ievērots. Šīs nedēļas sākumā Daugavpils pilsētas domes priekšsēdētājs Jānis Lāčplēsis pauda viedokli, ka, iespējams, pašvaldībai nāksies izskatīt līguma laušanas variantu.

Atgādinām, ka tramvaju uzņēmuma līgums ar apvienību „Belkommunmaš” un „Agmen Consulting Burea” ES projekta ietvaros tika noslēgts 2013. gada 22. martā. Līguma summa 12 vagonu piegādei bija 4 614 312 lati (6 564 928 eiro).