30. jūnijā darbu beidza Valsts vienotais klientu apkalpošanas centrs (VVKAC) Daugavpilī, kas atradās Saules ielā 19. Centra vadītājs Andris Kucins atgādināja, ka centrs izveidojās pēc Latgales plānošanas reģiona iniciatīvas un, kā tika plānots sākotnēji, strādāja pusgadu. Bija atrastas piemērotas telpas centrā, katra VVKAC projektā iesaistītā valsts iestāde deleģēja savu speciālistu ar biroja tehniku, bet Vides aizsardzības un reģionālās attīstībasministrija (VARAM) telpas aprīkoja ar mēbelēm. "Tās faktiski nebija lielas investīcijas. Mēs pielāgojām telpu komunikācijas un maksājam tikai nomas maksu. Tomēr pieejamie finanšu līdzekļi diktēja savus nosacījumus un telpas nevarējām pielāgot cilvēkiem ar kustības traucējumiem, tāpat tuvumā nav autostāvvietas, turklāt klientu apkalpošanas telpa bija pārāk maza. Bija cerība rast finansiālu atbalstu, lai turpināt centra darbu, kad pilotprojekts noslēgsies, taču šobrīd ir skaidrs, ka šajā veidolā tas neturpinās pastāvēt. Tomēr gan ministrijas, gan pašvaldību pārstāvji atzīst, ka šāds centrs, kur cilvēks vienuviet var saņemt daudzus valsts pakalpojumus, ir vajadzīgs,” atzina A. Kucins.
Visu rakstu lasiet 15.jūlija numurā.