„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 29. marts
Piektdiena
Agija, Aldonis
+11.8 °C
apmācies

95 gadi – daudz sasniegumu un plānu

Latvijā Dzelzceļnieku dienu svin 5. augustā, jo šajā datumā 1919. gadā tika dibināts Latvijas dzelzceļš. 95 gadu jubilejas svinībās uzņēmuma „Latvijas dzelzceļš” (LDz) prezidents Uģis Magonis apmeklēja ikgadējo pasākumu, kas 2. augustā notika atpūtas bāzē „Virogna”, tur viņš rīkoja preses konferenci.

Pasākumā piedalījās arī Daugavpils domes priekšsēdētājs Jānis Lāčplēsis, kurš uzsvēra, cik svarīgs ir LDz Daugavpilij un visam reģionam, kā arī apsveica dzelzceļniekus profesijas svētkos. Viņš atzīmēja, ka uzņēmums par spīti ekonomiskajām svārstībām nemazina darbinieku štatus un maksā labas darba algas. Savukārt dzelzceļnieku kolektīvā valdošo komandas garu vienmēr var apskaust.

Beidzamajos piecos gados kravu pārvadājumu vidējais apjoms ir aptuveni 55 miljoni tonnas gadā. Šis skaitlis uzņēmumam ir komfortabls un ļauj risināt pamatjautājumus, kā arī nodarboties ar investīcijām. „Ja kravu apjoms ir mazāks par 50 miljoniem tonnu gadā, mēs nejūtamies īpaši komfortabli. 2014. gads iesākās labāk nekā iepriekšējais, un, ja tā turpinātos, mēs sasniegtu kārtējo rekordu. Pirmajā pusgadā kravu plūsma tradicionāli ir labāka, savukārt otrajā – mazāka,” atzīmēja U. Magonis. 2012. gadā uzņēmums pārvadājis 60,6 miljonus tonnu kravu, 2013. gadā – 55,8 miljonus tonnu, bet 2014. gada pirmajā pusgadā – 30,8 miljonus tonnu kravu.

Visu rakstu lasiet 5.augusta numurā.

Beidzamajos piecos gados kravu pārvadājumu vidējais apjoms ir aptuveni 55 miljoni tonnas gadā. Šis skaitlis uzņēmumam ir komfortabls un ļauj risināt pamatjautājumus, kā arī nodarboties ar investīcijām. „Ja kravu apjoms ir mazāks par 50 miljoniem tonnu gadā, mēs nejūtamies īpaši komfortabli. 2014. gads iesākās labāk nekā iepriekšējais, un, ja tā turpinātos, mēs sasniegtu kārtējo rekordu. Pirmajā pusgadā kravu plūsma tradicionāli ir labāka, savukārt otrajā – mazāka,” atzīmēja U. Magonis. 2012. gadā uzņēmums pārvadājis 60,6 miljonus tonnu kravu, 2013. gadā – 55,8 miljonus tonnu, bet 2014. gada pirmajā pusgadā – 30,8 miljonus tonnu kravu.