Starptautiskajā tūrisma konferencē, kas Daugavpilī notiks 24. aprīlī, dalībniekiem tiks prezentēts jaunā Daugavpils zīmolvedība.
Viesiem no Baltkrievijas, Lietuvas, Polijas un citām valstīm pastāstīs par jauno Daugavpils prezentācijas koncepciju „Daugavpils – tā ir daudzveidība”. Savukārt trešā konference sauksies „Daugavpilij 740 gadi. Pilsētas jaunā identitāte”.
Pilsētas domes Attīstības departamenta Stratēģiskās plānošanas un starptautisko sakaru nodaļas vadītāja Olga Tolmačova pastāstīja, ka viesiem un pilsētniekiem apspriešanai tiks piedāvāts pilnīgi jauns produkts, turklāt vārda tiešā nozīmē. Sadarbībā ar vēsturniekiem un restorānu biznesa speciālistiem pilsētā plāno noskaidrot un radīt Daugavpils nacionālo ēdienu vai pat veselu ēdienkarti. Pašlaik vietējām kafejnīcām un restorāniem tiek piedāvāts iesniegt savus priekšlikumus. Pašvaldības speciālistiem jau ir viena interesanta doma – radīt ēdienu ar nosaukumu „dinaburgers” un oficiāli licencēt šo nosaukumu. Turklāt, „dinaburgers” nebūs kaitīgs, par kādiem tiek uzskatīti tā amerikāņu līdzinieki – hamburgeri un čīzburgeri. Plānots, ka nacionālais Daugavpils ēdiens vai ēdienkarte varētu būt gatava līdz pilsētas svētkiem.