„Latgales Laiks” iznāk latviešu un krievu valodās visā Dienvidlatgalē un Sēlijā, „Latgales Laiks” latviešu valodā aptver Daugavpils pilsētu, Augšdaugavas novadu un apkārtējos novadus un pilsētas.
2024. gada 21. septembris
Sestdiena
Mariss, Matīss, Modris
+9.3 °C
skaidrs laiks

Reorganizēs Valsts ieņēmumu dienesta nodaļu Krāslavā

Valsts ieņēmumu dienests (VID) ir nolēmis slēgt deviņas reģionālās nodaļas, tostarp Krāslavā. Pēc neoficiālas informācijas, optimizācija gaidāma arī citās nodaļās, piemēram, Daugavpilī. Pagaidām gan oficiāla rīkojuma neesot, taču gan darbinieki, gan pašvaldība uz iespējamajām izmaiņām raugās ar bažām. Daudzi liek cerības uz jauno VID vadītāju, kuras apstiprināšana amatā gaidāma tuvākajā laikā.  

VID „Latgales Laikam” apstiprina, ka reforma patiešām būs, un tās mērķis esot optimizācija, lai panāktu efektīvāku esošo resursu izmantošanu. Plānots arī samazināt VID apsaimniekojamās un nomājamās platības.

„Galvenais, kas būtu jāzina iedzīvotājiem - tāpat kā līdz šim, saņemt konsultāciju klātienē būs iespējams. Krāslavā arī turpmāk klientu apkalpošanu nodrošinās divi darbinieki. Taču iedzīvotāji var apmeklēt arī tuvākos VPVKAC, piemēram, Dagdā,” uzsver VID sabiedrisko attiecību daļā.  

VID skaidro, ka arī līdz šim ticis ļoti daudz ieguldīts informācijas tehnoloģiju attīstībā, daudzi procesi tikuši automatizēti un pakalpojumi ir pieejami tiešsaistē. Neminot skaitļus, cik darbinieki reorganizācijas rezultātā varētu palikt bez darba, VID vien skaidro, ka štatu samazināšana neietekmēšot klientu apkalpošanas kvalitāti un pakalpojumu pieejamību, jo tos arī turpmāk varēs saņemt klātienē.

Saskaņā ar reorganizācijas plānu, Krāslavā paliks strādāt divi cilvēki, pārējiem visticamāk tiks piedāvāts darbs tuvākajā VID nodaļā - Daugavpilī. Protams, cilvēkiem esot drūms noskaņojums, valda neziņa par nākotni.

Krāslavas novada domes priekšsēdētājs Gunārs Upenieks uzskata, ka nodaļas slēgšana vai optimizācija Krāslavā neko labu nedos, gluži otrādi – darbinieki var palikt bez darba un lemt par labu aizbraukšanai. Lai arī daudzus pakalpojumus tagad var saņemt attālināti, viņš uzskata, ka daudz svarīgāks ir personisks kontakts ar valsts ierēdni, iespēja izrunāt savu problēmu.

Visu rakstu lasiet 4. novembra numurā.