Daugavpils domes ārkārtas sēdē tika pieņemts lēmums izveidot divas jaunas komitejas – Attīstības un Pilsētas saimniecības komiteju. Būs arī jauna struktūra – priekšsēdētāja birojs.
Priekšsēdētājs Andrejs Elksniņš un viņa vietnieks Valērijs Kononovs komiteju izveido skaidro ar nepieciešamību efektīvi un caurspīdīgi lemt pilsētas iedzīvotājiem svarīgus jautājumus. Komitejas izveidotas pēc Rīgas, Liepājas un Jēkabpils pašvaldības piemēra.
Katrā komitejā strādās pieci cilvēki, priekšsēdētāji pagaidām nav iecelti. Uz deputāta Jāņa Lāčplēša jautājumu, kādu atalgojumu saņems komiteju locekļi, priekšsēdētājs atbildēja, ka tas neradīs nekādus budžeta izdevumus. Jāpiebilst, ka iepriekš, Finanšu komitejas sēdē, pašvaldības vadītājs atzīmēja, ka bez šīm komitejām pilsēta nav spējusi piesaistīt aptuveni 100 miljonus eiro.
Savukārt domes priekšsēdētāja biroja uzdevums, pirmām kārtām, būs komunikācija ar pilsētas iedzīvotājiem un masu medijiem. Kā apgalvoja Andrejs Elksniņš, arī šī struktūra neradīs papildus slogu budžetam, savukārt birojā strādās darbinieki, kuriem viņš uzticas.
Komiteju priekšsēdētāji un viņu vietnieki
- Finanšu komiteja – Andrejs Elkšniņš, Rihards Eigims
- Sociālo jautājumu komiteja – Marjana Ivanova-Jevsejeva, Rihards Eigims
- Izglītības un kultūras jautājumu komiteja – Līvija Jankovska, Marjana Ivanova-Jevsejeva
- Mājokļu komiteja – Mihails Lavrenovs, Igors Prelatovs
- Īpašuma komiteja – Rihards Eigims, Mihails Lavrenovs
Komentāri