Mūs lasa Daugavpils, Ilūkstes, Preiļu, Krāslavas, Dagdas, Aglonas, Līvānu un citās pilsētās un novados
2020. gada 31. marts
Otrdiena
Atvars, Gvido
-0.8 °C
apmācies

Kā izmantot īpašos piedāvājumus un akcijas klientu piesaistei?

Tuvojoties Ziemassvētku laikam, arī mazie un vidējie uzņēmumi var izmantot “iepirkšanās drudzi” savā labā, palielinot realizācijas apjomus savām precēm un pakalpojumiem. Tieši svētku sezona ir laiks, kad uzņēmumi piedāvā dažādas akcijas vai īpašos piedāvājumus, lai piesaistītu jaunus klientus, kuri ne tikai meklē oriģinālas dāvanas, bet arī cenšas ietaupīt, lai dāvanu sagādāšana ģimenei un draugiem neizveidotu pārāk lielu robu budžetā. Pieaugot interneta veikalu, kā arī dažādu tiešsaistes tirdzniecības platformu popularitātei, iespējas piesaistīt jaunus klientus un pārdot savas preces un pakalpojumus ir ievērojami palielinājušās. Taču kā plānot akcijas un īpašos piedāvājumus, lai piesaistītu klientus gan tiešsaistē, gan veikalos? To uzzināsiet šajā rakstā!

Kas ir īpašie piedāvājumi?

Īpašie piedāvājumi ir mārketinga rīks, kas palīdz uzrunāt un sasniegt jaunu auditoriju preces vai pakalpojuma realizācijai. Protams, akcijas un īpašie piedāvājumi nav vienīgais reklāmas kampaņas rīks, ko uzņēmumi var izmēģināt klientu piesaistei, bet tas ir viens no visbiežāk izmantotajiem.

Kādas ir populārākās īpašo piedāvājumu taktikas, lai uzrunātu jaunus pircējus, tuvojoties Ziemassvētku laikam jeb “iepirkšanās drudzim”? Visbiežāk uzņēmumi izvēlas piedāvāt preci vai pakalpojumu par izdevīgāku cenu. Alternatīvi, klientiem var piedāvāt arī lielāku ieguvumu par to pašu cenu - tieši šo taktiku arvien biežāk izmanto uzņēmumi, kuri piedāvā preces un pakalpojumus tiešsaistē. Populārākie piemēri sastopami iGaming nozarē vai video un filmu straumēšanas platformās. Tieši iGaming nozare vislabāk atspoguļo to, kā klientiem sniegt vairāk par to pašu cenu. Piemēram, interneta kazino jauniem klientiem piedāvā bezmaksas mēģinājumus lietotāju iecienītākajās spēlēs, reģistrēšanās iespējas bez depozīta vai bezmaksas spēles pirmajās dalības dienās. Daudzi video un filmu straumēšanas pakalpojumu sniedzēji, piemēram, Netflix, izmanto līdzīgu īpašo piedāvājumu taktiku, piedāvājot klientiem ekskluzīvus piedāvājumus, to skaitā bezmaksas straumēšanu pirmajā mēnesī.

Kādas akcijas un īpašos piedāvājumus piedāvāt klientiem?

Tas, kādas īpašo piedāvājumu stratēģijas izmanto konkrēts uzņēmums, ir atkarīgs no tā, ko uzņēmums piedāvā. Ja jūs piedāvājat iegādāties produktus ar mazumtirgotāju starpniecību vai internetā, tad vislabākais veids, kā piesaistīt klientus, ir piedāvāt īslaicīgas atlaides vai akcijas, informējot par tām jau esošos klientus, kā āri ieguldot reklāmas kampaņās internetā. Tikmēr, ja jūs uzņēmums piedāvā pakalpojumu, kas līdzinās minētajiem piemēriem, proti, nepiedāvā fiziskas preces, tad vislabāk ir piedāvāt esošajiem un jaunajiem klientiem ekskluzīvas iespējas vai īpašos piedāvājumus kā bonusus vai bezmaksas izmēģinājumus, lai mudinātu patērētāju iegādāties pakalpojumu nākotnē.

Neatkarīgi no tā, kādu īpašo piedāvājumu taktiku izvēlēsieties, pārliecinieties, ka esat pareizi nodevis ziņu par īpašo piedāvājumu vai akciju. Tāpat ir svarīgi, lai potenciālie klienti zinātu, ka jūsu piedāvājums ir īslaicīgs un vienreizējs un ka nākotnē var netikt atkārots, proti, ka šī ir vienīgā iespēja veikt izdevīgu pirkumu vai iegūt šīs ekskluzīvās iespējas un bonusus. Tas ir īpaši viegli, ja īstenosiet tematiskas vai sezonālas reklāmas, gaidot Ziemassvētku laiku.