Mūs lasa Daugavpils, Ilūkstes, Preiļu, Krāslavas, Dagdas, Aglonas, Līvānu un citās pilsētās un novados
2021. gada 19. septembris
Svētdiena
Muntis, Verners
+7.3 °C
apmācies

Vēsturiski šaurajā ielas posmā ir sarežģīti izvietot sliežu ceļu, balstus, braucamo daļu un trotuāru

Vēsturiski ir izveidojies tā, ka vietā, kur Cietokšņa iela krustojas ar Sporta ielu, Cietokšņa iela ir gana šaura, un savietot šajā šaurajā posmā starp divām mājām tramvaja sliežu ceļu, kontakttīkla balstus, ielas braucamo daļu un trotuāru ir visai problemātiski.

Preses konferencē Daugavpils pilsētas domē pašvaldības izpilddirektore Sabīne Šņepste žurnālistiem atzina, ka objekts ir apsekots un ir secināts, ka izvietot šajā šaurajā posmā starp divām mājām tramvaja sliežu ceļu, kontakttīkla balstus, ielas braucamo daļu un trotuāru ir diezgan problemātiski.

Savukārt izbūvētā atbalsta siena, par kuru publiskajā telpā ir parādījusies informācija, ka tā ir nelīdzena, ekspluatācijā nav pieņemta un būvniekam nāksies to pārbūvēt.

Daugavpils Komunālās saimniecības pārvaldes vadītājs Aivars Pudāns piebilda, ka šonedēļ objektā sākušies asfaltēšanas darbi, tiks pabeigta apakšējās kārtas asfaltēšana un tuvākajā laikā asfaltēs arī augšējo kārtu. Savukārt objektā konstatētie defekti būvniekiem būs jānovērš.

Nepieciešamības gadījumā, lai uzlabotu satiksmes drošību, šajā ielas posmā var tikt uzstādītas arī papildus norobežojošās barjeras.

Sarunās ar būvdarbu veicējiem ir saņemts mutisks solījums, ka līdz oktobra beigām viņi pabeigs darbus šajā objektā -- gan tramvaju sliežu ceļa, gan arī ielas braucamās daļas un trotuāra izbūvi.

Komunālās saimniecības vadītājs norādīja, ka objektā paralēli tiek īstenoti trīs projekti. Darbi projektā tiek saskaņoti arī ar „Lidl”, kurš ir iegādājies tuvumā esošo zems gabalu veikala būvniecībai.

Vērojot transporta kustību Cietokšņa un Sporta ielas krustojumā, „Latgales Laiks” pamanīja, ka krustojuma pašreizējā konfigurācija nākotnē varētu liegt iespēju netraucēti samainīties diviem vienlaicīgi pretējos virzienos braucošiem lielajiem autobusiem. Vienam no transportlīdzekļiem būtu jāapstājas un jāpalaiž garām pretī braucošais.

Krustojumā satiktie būvnieki skaidroja, ka viņi visus darbus veicot saskaņā ar projektu, jo citādi rīkoties viņi vienkārši nav tiesīgi. Viņi arī norādīja, ka jau iepriekš brīdinājuši atbildīgās amatpersonas par šādas neviennozīmīgi vērtētas situācijas izveidošanās iespēju.

Pēc „Latgales Laika” rīcībā esošas neoficiālas informācijas, patlaban tiekot meklētas iespējas, kā piekoriģēt krustojuma konfigurāciju, lai atvieglotu tajā transporta kustību.

Kāds ceļu krustojumā satikts vietējais iedzīvotājs „Latgales Laikam” pauda bažas par to, ka stipra lietus laikā ceļa braucamās daļas malās varētu veidoties peļķes un tikt apšļakstināti gājēji uz ietves, taču neslēpa gandarījumu par to, ka pēc rekonstrukcijas iela iegūs jaunu skaistāku veidolu.

Autora foto

Komentāri

Lai pievienotu rakstam savu komentāru, nav jāsniedz personiska rakstura informācija. IP adrese, no kuras rakstīts komentārs, ir zināma tikai LL redakcijai un tā netiek izsniegta trešajām personām.

Redakcija izdzēsīs neētiskus un rupjus komentārus, kuri aizskar cilvēka cieņu un godu vai veicina rasu un nāciju naidu.